$INeed$
Well-Known Member
Отварям тази тема, искам да знам във вашата практика кое намирате за най-добро решение. Да чуя повече мнения и най-вече обосновки. Аз лично съм работил с два до момента, не като те са ми лидери - Jira & Trello. За мен лично, един project management tool трябва да има Kanban модел за визулизация, да е има опция за self-hosted, което Trelloto не дъни тук. И на-вече да цените да не са мега големи за екипи от до 10 човека. По възможност с file-time лиценз, а не щавене за нищо на месечна база.
Разгледах няколко и определено ми хванаха окото още няколко: Codegiant, Asana, Wekan, Wrike, Kanbanize, Tara, Axosoft, Redbooth, Celoxis. Не съм влизал в детайли, само съм разглеждал техните UI. Предимство също би било да имат и апп. Не съм включил Open source тулове, защото нищо от тях, или поне това, което съм гледал, не се доближава до визията на изброените. Безплатните им лицензи са меко казани доста орязани. Някакви мнения?
Разгледах няколко и определено ми хванаха окото още няколко: Codegiant, Asana, Wekan, Wrike, Kanbanize, Tara, Axosoft, Redbooth, Celoxis. Не съм влизал в детайли, само съм разглеждал техните UI. Предимство също би било да имат и апп. Не съм включил Open source тулове, защото нищо от тях, или поне това, което съм гледал, не се доближава до визията на изброените. Безплатните им лицензи са меко казани доста орязани. Някакви мнения?