Мда, аз пък съм съгласен. Това е по-правилното решение. Моето беше в случай, че не се прави като "хоби" и човека има интерес към нещо, а като професионален маркетолог, който търси това, от което ще му потръгне в бизнеса. Писането от интерес към нещо е винаги най-доброто.Несъгласен с блинки - хич да не гледа доброто съотношение, а да си избере продукти, за които мжое да пиша и има нужната информация и може да я поднесе атрактивно. По-добре да продава seo продукти като някакъв софтуер, отколкото да продава хербалки както блинки за изразява. Всичко се търси!
Хахаха, Блинки туко що писа по темата - Писане на Статии, Които Могат да Се Развиват в Нови, Отново и Отново.Ти с 10 статии как процедираш? 5-6 в блог, другите в артикъл директории, или?
Примерно говорим, по дефаулт какво ще препоръчаш ако имаме 10 статии
въпроса е към @Blinky
То пък така ти остават само скапаните социални мрежи за начало, аз примерно ползвам само articlesbase и goarticles за статии, ако ще се бластва нещо с AMR, определено няма да е към главния сайт. Примерно според мен е по-добре 2 статии да са в тези сайтове и да линкват блога, защото нали не можеше да линкваш sales page. Или да линква title на някоя статия със снайпериския метод... това според мен е по-добрият вариант, не говоря за много статии в артикъл директориите, и аз не ги обичам, но гост блогове трудно се намират в някои ниши, особено скапаните хапчета и хербали.