От: От: Конверсия - МН с/у ГБ
Току що четох във форума на МН, че някакъв си промотира Проактол и добавя продукти Худия за сравнение, че Проактол е номер едно и ... каква ирония, вместо от продукта, който промотира човека направил продажба на Худия. ;-)
Здрасти бате и добре дошъл.
Това се нарича ревю, и да - по тегав е продукта със сигурност. Нека и аз дам мнение защо продуктите на джена конвертират повече. Не са скъпи (нормалните за пазара), имат нелоши опаковки и ей такива.
А сега за маркетинга:
@alergodil има логика - статистиките показват следното за промотиран продукт до $50-60 трябва да имаш конверсия до 1:100, за продукт до $200 конверсията е 1:200+ и т.н. Както и клиента купува най често ако е на 3 клика от лендинг пейджа до плащането...
Не му се разправя с 100 000 глупости за да си поръча един ботъл, примерно.
GenBucks разчита на обикновени сайтове, добър съпорт, билинг система - конверсията се крие в простотата на един продуктов сайт - необходими основни неща: Home, FAQ, Contact us, Order и тама каквото си върви с всеки пейдж. Докато проактола е скъп, лъскав (което не е много голям + ), сайта е направен така че може да се загубиш (не спазават принципа - Buy or Get Out) - както и лично имам забелешки по селс копито, но това е лично мнение. Имат и кофти билин системи..:wink: (МН и Маркет Хелта).
@khadoo, какво би избрал един клиент е въпрос на маркетинг и тактика, при добро копи и easy-to-use сайт може да се направят чудеса. Изключвам утвардени марки...говориме за нещо с което клиента се запознава за пръв път. И продуктите на са скем, лично съм виждал бутилчиците и готините им описания за използване, както и всичко в добре направена опаковка.
@HavVvoC, няма смисъл да го правят. И без това им е калпава конверсията. Не могат да крията ордъри на хора с по 2-3 на месец, при пратен толкова голям трафик, все пак как да ги промотираш ако не лепи на този трафик, но не е изключено.