Blinky
Owner
Конференцията Online Advertising се завръща отново. Тази година ще се състоят цели два формата на събитието: Live Edition на 27 март и традиционната OAconf през есента.
«Online Advertising» — конференция за интернет реклама и SEO, посветена на работещи инструменти в онлайн маркетинга. В България са организирани вече две издания през 2016 и 2017.
На 27 март конференцията Online Advertising Live Edition ще е изцяло онлайн. Това значи, че всички участници ще могат да достъпят лекциите на живо от всяка една точка на планетата, в която има интернет. Няма нужда да идват на локацията. Цял ден с полезни лекции в приятна домашна обстановка или на работното място — идеята на новия формат.
На Online Advertising Live Edition ще чуете лекции за SEO, онлайн реклама и електронна търговия. Програмата ще включва 12 лекции. Организаторите продължават да работят върху нея. Сред лекциите ще са:
Участието в конференцията е безплатно със задължителна регистрация. След това ще има видеозаписи на лекциите. Достъпът към тях ще бъде платен.
Въпреки че конференцията ще бъде онлайн, всички участници ще могат да задават своите въпроси на лекторите през специално организиран чат.
«Online Advertising» — конференция за интернет реклама и SEO, посветена на работещи инструменти в онлайн маркетинга. В България са организирани вече две издания през 2016 и 2017.
На 27 март конференцията Online Advertising Live Edition ще е изцяло онлайн. Това значи, че всички участници ще могат да достъпят лекциите на живо от всяка една точка на планетата, в която има интернет. Няма нужда да идват на локацията. Цял ден с полезни лекции в приятна домашна обстановка или на работното място — идеята на новия формат.
На Online Advertising Live Edition ще чуете лекции за SEO, онлайн реклама и електронна търговия. Програмата ще включва 12 лекции. Организаторите продължават да работят върху нея. Сред лекциите ще са:
- Нулев резултат в Google {Featured Snippets}. Кога, как и какво е важно за него? (Никола Минков, Serpact);
- SEO оптимизация за Single Page Application (Симеон Емануилов, Netpeak);
- 10 лайфхака за израстване от малък до среден бизнес с помощта на онлайн маркетинг (Жюстин Томс, ABC Design & Communication Group);
- Трикове за оптимизиране на онлайн реклама в различни източници: Google AdWords, Facebook, Instagram (Виктория Тодорова, Netpeak);
- Създаване и развитие на онлайн магазин – етапи, насоки и грешки (Илиан Илков, baby.bg);
- AMP и разкриване на мистерията около него (Петър Николов, Mobilio);
- Защо и как да използваме онлайн видео успешно (Петър Владимиров, Interactive Share);
- Регламент GDPR за онлайн магазини (Николай Кискинов, Vladimirov&Kiskinov)
Участието в конференцията е безплатно със задължителна регистрация. След това ще има видеозаписи на лекциите. Достъпът към тях ще бъде платен.
Въпреки че конференцията ще бъде онлайн, всички участници ще могат да задават своите въпроси на лекторите през специално организиран чат.
Последно редактирано: