От: Конфигуриране, оптимизиране, функции, статии за OpenCart
Тук бива да драсна няколко реда за "слайд шоу-то"
Сигурно има хора които не го харесват и като за всяко нещо има за и против.
Все пак това е един маркетингов инструмент. За мен лично има много по дразнещи практики както поп-ъпите с фейсбук лайове или форма за регистрация за бюлетин. Така или иначе те се ползват масово и както знаем, работят.
Всичко опира до визията и подхода към клиентите а и продуктите които предлагаме.
По принцип слайд шоуто забавя зареждането на страницата за това е хубаво добре да се премисли преди да се сложи каква информация носи.
В всеки учебник по онлайн мърчендайзинг и юзъбилити съветват да не се слагат повече от 2 слайда. Наистина има резон посетителя вижда с сигурност първото изображение и най много 2рото след това вече е скролнал страницата на долу или е влязъл в категория , няма как да види 3,5,10 слайд.
За това без нужда избягвам да ги слагам, има колеги които ги слагат за красота или щото така искат което според мен е грешка.
Слайда трябва да носи информация да насочва потребителя на някъде:
- промоция
- продукт на фокус , обикновено нещо застояло и намалено или пък нов продукт от който имаме %но по-голяма печалба
- Програма за лоялни клиенти
и etc.
Всеки сам си решава да ли и как да го ползва, според мен е добър инструмент.