От: Коя складова програма използвате за онлайн магазина си?
Първо прочети законите и след това се прави на умник да ми обяснаваш как е в Таджикистан защото Микроинвест е Българска компания регистрирана в България и трябва да спазва законите в БГ - За всяка държава имат версия на съответният език и там могат да си посочват каквато си искат цена но на българската версия са ЗАДЪЛЖЕНИ ОТ ЗАКОНА да посочват цени в ЛЕВОВЕ С ДДС
Ето за да не се трудиш ще ти направя и специална извадка
МИКРОИНВЕСТ ИЗПОЛЗВАТ НЕЛОЯЛНИ ПРАКТИКИ НАРУШАВАЙКИ ЗЗП
Чл. 19. (1) Цената на стоката трябва да бъде посочена в левове.
(2) Цената се обявява за съответната мерна единица и разфасовката, ако е различна от нея, или за брой.
(3) (Отм. - ДВ, бр. 64 от 2007 г., в сила от 08.09.2007 г.)
(4) (Изм. - ДВ, бр. 61 от 2014 г., в сила от 25.07.2014 г.) Продажната цена и цената за единица мярка трябва да включват:
1. данъка върху добавената стойност (ДДС) и всички други допълнителни данъци и такси
Кое точно от тези неща не ги разбрахте или да приемем че Микроинвест смята че е над законите в България ???????????????????
Второ - Къде видя да съм казал че съпорта им е на ниво - Съпорта е платен и за най малкото нещо трябва да платиш за да получиш информация
Трето - За вашите програми съм платил над 1000лв и да ми обяснявате как трябва да си доплатя за някакъв модул за да мога да ги ползвам пълноценно е смешна история.
Четвърто - част от справките изискват ЕКСЕЛ - Не съм виждал друга счетоводна или складова програма която да не може да ти извади справка на екран защото нямаш инсталиран Ексел - На какво основание решихте че трябва да принудите клиентите си които са дали една торба пари за продуктите ви да дадат още и за Офис пакет от Майкрософт ????
Четвърто от нещата които си написал за следенето на продуктите от мениджъра е очевадно че в реална фирма с много продукти и няколко търговски обекта не си работил - Проблема е че оставам с впечатлението че и програмистите във фирмата не са го правили, а и не ползвате консултанти, защото липсват изведени базови справки и дори и да има начин да бъдат създадени от потребителя факта че те не са изведени готови на видно място говори че си нямате понятие какво е нужно на хората които ползват вашите продукти
Пето - Опцията която си дал за вадене на справка не е приложима - Очаквам да ми кажеш как се вадят следните справки или и за тях трябва да си купим допълнителен модул
Справка 1 - В Категория със 200 продукта - трябва да провериш колко бройки имаш налични от всеки продукт и колко си продал от всеки продукт за даден период - Има ли справка която да може да ти покаже в някоя колона за даден обект (или за цялата фирма) колко бройки имаш налични от всеки продукт и срещу тях във друга колона за даден период от всеки продукт колко си продал.
Към момента за да си направиш тази справка със справките които предлагате е необходимо повече от три часа разпечатване на над 200 листа и кьоравене по тях. Ами ако продуктите са 1000??????????
Справка 2 - Продажби по зададен период от време групиран по дни или календарни месеци - Ако например искам да си видя как ми се движи оборота по месеци за последните 2 години ще трябва да си разпечатам 24 листа и да си ги направя на редичка за да получа тази информация.