Коя статия има по-добро ROI - Тази от 1000 или от 2000 думи?

Коя статия има по-добро ROI?


  • Общо гласове
    12
От: Коя статия има по-добро ROI - Тази от 1000 или от 2000 думи?

Ако съдим че статиите главно се пишат за подобрение на оптимизация. Според мен Резюме, Статия до 1000 думи и статия от 2000 думи ще бъде доста голямо съдържание за търсачките и това ще е от полза за оптимизирането. За клиентите или потребителите е необходимо според мен да се показва първо Резюме с Почети повече да води към Статията до 1000 думи а в самата статия да има още едно например Прочети допълнително.
Това е само предположение.
 
От: Коя статия има по-добро ROI - Тази от 1000 или от 2000 думи?

Интнернет маркетинга борави с цифри и статистика, която ясно показва, че статии с по-дълго съдържатие (базата е 1500) ранкват по-добре и се шерват повече. Естествено трябва да е не само дълга, т.е да се повтаря едно нещто 15 пъти, а да е дълбока, но в copywrita си има правила, които не е тук мястото да изреждам. Та, от отговорите на анкетата мога само да си направя изводите, че или ви мързи да четете, или не знаете как да ползвате Гугъл, а използвате алтернативни методи, като примеро хвърляне на боб през рамо и аурометъра на Еленко.
 

Горе