От: Красиви сайтове. Как да използваме new high-tech в web.
Такива сайтове искат да гадаеш концепцията им. Минутите чакане и бозене - отделно. Целта им е гъделичкане на собственото его (на дизайнера), а не да са полезни на клиентите си.
Особено дразнещи са обектите, реагиращи на курсора на мишката като мине над тях. А връхта на л-ното е ако са свързани с дебилни социални мрежи, т.е. мизерия на квадрат.
По адблокерите вече си идва вградена "асоциална" опция за такива като мен. Скрива всякакви препратки към Гейбук, бутони "Like" и подобна бълвоч. С основна цел на "социалните" - тракването и шпионирането на потребителя - къде ходи и какво харесва. Куките си казват направо - като искат да проверят някого - първо проверяват соц. мрежи по името му.
Изобщо идва някакъв калъп на рекламо-сапиенс поколението, дето си връща личното оръжие за 100$, преминава на разплащане с кредитни карти, позволява да му промиват мозъчето през 10 минути какво да купува, и се обвързва с ипотека за 30 години. И обядват като мишки в кюбикъла, за да си позволят всичко това (говоря буквално, една приятелка работи в такава "реномирана" корпорация в Щатите). И се радват на поредната безумна мода като тая с кофите ледена вода. Крайно време е да се разделяме на отделни видове в еволюцията, щото аз общо с тия маймуни - нямам.
На мен ми е обидно да ме свързват с всичко това, и шарените сайтове са само част от тая помия.