Креативни реклами, които радват душата и очите

Много ми харесва такъв guerrilla marketing. На доста продукти от различни фирми го има под една или друга форма, като хората се спукват да снимат и споделят в мрежите не осъзнаващи какво правят.
Примера е от Subway.
Също така надписа FRESH с големи букви над "do not eat this wrapper" не е случайно там.

ac95d6d800d7345493411dc9795430b0c902eb5218f0d5d0d60f7c2aa3061058_1-3666852471.jpg
 
 
10 от 10, по който и критерий да я разгледаш.

На 1/3 от видеото вече се бях отегчил и мислех за други работи.
 
Драматизираш :D
Мне, просто се получава informational overload.
С други думи - не е добре измислена рекламата.

Ако искаш да задържиш тооооолкова дълго вниманието на зрителя, вкарваш някаква визуална интрига и постепенно (нон-стоп) ескалираш.
Пък те ти сипват некви текст боксове и очакват да четеш и вникваш в "гениалния" подсмисъл.
 
Последно редактирано:
Мне, просто се получава informational overload.
С други думи - не е добре измислена рекламата.

Ако искаш да задържиш тооооолкова дълго вниманието на зрителя, вкарваш някаква визуална интрига и постепенно (нон-стоп) ескалираш.
Пък те ти сипват некви текст боксове и очакват да четеш и вникваш в "гениалния" подсмисъл.
Абе дати кажа сериозно тия уж блудкави реклами с Арнолд са интересни. Напомнят ми на комедийните филми в които участва, които са доста добри.
 
Като професионален креативен директор - тази реклама на КитКат е пълен шит.

Имаш макс 3-4 секунди да привлечеш вниманието на аудиенцията, 7-8 да направиш вепчатление иначе чао. Едно от най-досадните неща е да накараш клиента да вникне в тази концепция, вместо да ти изтипоса 3 минути маркетинг видео, което моеш само да си го навреш някъде.
 
Тва верно е железно :) Имах една много голяма ролка от това в началото на рекламата, към 30см в диаметър беше. Двама души от двете страни да дърпат в разпънато положение - никакъв шанс да скъсат лентата. Ама се лигавех с нея, даже кашон голям опаковах, стана като сандък здрав, ама сега нямам и метър вече..
 

Горе