$INeed$
Well-Known Member
Абе не са никаква глупост, защото вече го обясних. Намерили са хората канал да зарибяват клиенти, евала. Какво очакваш, да им пускат брошурки е пощите, като идиоти от големите вериги супермаркети. За да продадеш нещо, трябва първо да го обясниш какво е, защо им е, и какво ще спечелят с него. Тук конференциите са много нужни. Не си ли по-навит да дойде при теб някой клиент и да ти каже "Абе чух, че Opencart е моята система за магазина, който планирам", или "Искам да рекламирам в спонсорираните резултати на Google, имам еди какъв си бюджет за това". Мен ми е по-добре така. А това, че на тези конференции ходят едни и също хора, които си преподават един на друг, това не го коментирам. Явно не са го направили привлекателен за бизнеса още.
Лекторите трябва да са по бизнес ориентед. Какво са заобяснявали как Пингвина ще ги удари. На един собственик на фирма от 20 човека, това не му говори нищо. Представя си как влизат данъчните с фрагове (като пингвини) и започват проверка. За него това е да го удари пингвина. Не точно това, но е по-близко до тази асоциация. За да правиш такива събития е много важно да знаеш каква публика ще дойде или каква искаш да дойде. Ако ти дойдат разбирачи като теб, много ясно, че няма да говориш за Изгражането на силен онлайн бизнес, или В какво да инвестирам онлайн. Ще си говориш за nofollow и dofollow. Ако все пак това целят като резултат. Но все си мисля, че идеята е по-скоро да накараш бизнеса да погледне към Интернет и по-специално към тях като експерти, а не един експер обяснява на друг. Много важно.
Няма начин да има прогрес, ако нещо не се случва и успоредно с това не се шуми около него. Ако нямаше такива ивенти, щеше да сме с още по-малък %. Всяко нещо, което допринася за развитието на Интернет рекламата на местно ниво е добре дошло. Моята лична забележка е това - бизнеса има нужда от това, не твоя приятел, който също е маркетър. Той вече е наясно, че има нужда от това. Примерно няма да е лошо да има нещо от рода на "Как да изградим общество около бранда си", "Инвестициите в интернет", "Начини да монетеризираме сайта си". Както си му заобеснявал за локъл сърча в Павликени. И да се излезе от БГ, да има теми, които засягат и чуджите пазари, защото всички знаем, че за да станем и ние толкова развива от към Интернет държава, трябва да се предизвика търсене на това. А щом световните практики са такива, явно това е тенденцията. Мично с онлайн магазин, искал да си вдигне рича във Facebook. Казано по друг начин - шерни тази котка и вземи 30 лайка. Никаква комуникация с клиента, никакъв фидбек, нищо. Баси темата...
Лекторите трябва да са по бизнес ориентед. Какво са заобяснявали как Пингвина ще ги удари. На един собственик на фирма от 20 човека, това не му говори нищо. Представя си как влизат данъчните с фрагове (като пингвини) и започват проверка. За него това е да го удари пингвина. Не точно това, но е по-близко до тази асоциация. За да правиш такива събития е много важно да знаеш каква публика ще дойде или каква искаш да дойде. Ако ти дойдат разбирачи като теб, много ясно, че няма да говориш за Изгражането на силен онлайн бизнес, или В какво да инвестирам онлайн. Ще си говориш за nofollow и dofollow. Ако все пак това целят като резултат. Но все си мисля, че идеята е по-скоро да накараш бизнеса да погледне към Интернет и по-специално към тях като експерти, а не един експер обяснява на друг. Много важно.
Няма начин да има прогрес, ако нещо не се случва и успоредно с това не се шуми около него. Ако нямаше такива ивенти, щеше да сме с още по-малък %. Всяко нещо, което допринася за развитието на Интернет рекламата на местно ниво е добре дошло. Моята лична забележка е това - бизнеса има нужда от това, не твоя приятел, който също е маркетър. Той вече е наясно, че има нужда от това. Примерно няма да е лошо да има нещо от рода на "Как да изградим общество около бранда си", "Инвестициите в интернет", "Начини да монетеризираме сайта си". Както си му заобеснявал за локъл сърча в Павликени. И да се излезе от БГ, да има теми, които засягат и чуджите пазари, защото всички знаем, че за да станем и ние толкова развива от към Интернет държава, трябва да се предизвика търсене на това. А щом световните практики са такива, явно това е тенденцията. Мично с онлайн магазин, искал да си вдигне рича във Facebook. Казано по друг начин - шерни тази котка и вземи 30 лайка. Никаква комуникация с клиента, никакъв фидбек, нищо. Баси темата...