От: Купуване на компютърна периферия и компоненти.
Като за начало ключовите думи тук са „
wholesale“, „
B2B“, „
volume“, „
sourcing“, „
suppliers“.
Дистрибуторите
(вносители и авторизирани wholesalers), продаващи както към е-магазини
(партньори/дилъри), така и през собствени мрежи и магазини
(офлайн/онлайн) могат да бъдат намерени
тук. Избира се продуктова гама чаркалаци, избира се държава, тип на продукта и излизат резултатите с корпорациите, предлагащи това. Доста от тях познати, но непознати до момента, че някои от тях имат и представителства в доста държави, и че в България НЕ се намират Headquarters, а просто регионални представители на главните
(пример). Това би следвало да се води нискорисковия уж вариант.
Високорисковия е вече човек сам да си изнамира компонентите един по един и да ги закупува от чуждите retail сайтове, докато си напълни бакията (гаража) и вече ги list-не (имайки ги в наличност). Или директно да си намери САМ дистрибутор от wholesale форумите, където да изкупува in bulk volume количества, но за това и доста хилки се изискват (20-30-40k) за старт. „Средното“ на това е dropship, ако се нямат в наличност. Да дебне гаражни разпродажби, за ползва услуги за Mail Forwarding, тъй като доста от магазините надали ще ship-ват до тук, да си играе общо взето. Но пък и profit-а вече ще е по-висок, отколкото ако действа като „дилър“ на голям B2B дистрибутор.
- Нискорисков: B2B като дилър. Т. нар. „affiliate“, където ясно кой печели най-много и повече. Сравнително нисък profit margin;
- Среднорисков: Dropshipping. Ту имане на продукти в наличност, ту нямане и поръчване, когато „клиента купи“. Проблеми с времевия период на доставката до крайната дестинация. Сравнително среден profit margit, но не винаги (често нисък);
- Високорисков: Wholesale/Volume покупки на стока като преди това верифицирани и проверени B2Bs, с които ще се търгува (насоки: 1 | 2 | 3 | 4). Те може да са фирми, може и обикновени лица. Висок шанс за измами по веригата (и с кинтите, и със стоката). Сравнително среден до висок profit margin като не винаги е задължително, зависи от пазара, от цените, от всичко. Най-голямата играчка е тук, най-много средства тук, най-много непродадени обикновено артикули и имащи се в наличност (залежаващи) – отново тук.