Мога да отговоря така, както преди 7г., 2 месеца, 2 седмици и 2 дни (2634 days) на мен:
„Това не е довод.“
Принципно мога да напиша един тон текст отдолу защо това НЕ е така, но ще се въздържа. Свързано е с
монополите,
конкуренцията и
услугите от куриерите.
Похвално е, че има цяла тема за оценяване на някои е-магазини, избрани по незнайно какъв критерий, но едно е да се сравняват и гледат на микро-ниво, друго е на макро-ниво (micro/macro, StarCrafters ще ме разберат). За да нямаше тези проблеми, за да е имало ПОВЕЧЕ от 1 офис, за да е можело да има по-отзивчиви „колежки и колеги“, работещи еди си къде, за да е можело да се четат и синхронизират emails/phones/etc. на множество нива, да няма объркване между служтижетили и пр., с negative comments няма как да стане това. Всъщност на глобално погледнато ниво така просто се вреди и на себе си, и на други евентуални потребители, ползващи големите 2 куриера, споменати по-горе (имащ ~40% единия, втория около 35% пазарен дял; данни към 2014, към днешна може и да са ~80-85% общо). Цените растът, качеството расте, текучеството расте (https://bgrabotodatel.com/company/1067 / https://bgrabotodatel.com/company/229), робството расте. А малките куриери, нямащи тези възможности, които всъщност са микро-куриери (15-20% все пак остават за всички останали, а те са БАЯ), нямат възможности за растеж, писнало им е ежедневно от проблеми подобни или като на твоите с претенции по разнасяне на пратките, претенции за „тонове“.
Столът с „еко кожа“ (
изкуствена кожа), дизайнът и функционалността му, вкл. гаранцията (минималната така за ЕС, 2г.) няма да ги коментирам, тъй като се е скачало според бюджета (+ research за най-ниска цена), а не според
функционалността,
ергономията (!) и изобщо дизайна като проектиране, както и качество на изработка.
Все още в BG не се търси качеството, а най-ниска цена. То е ясно, че качество няма как да има има в повечето случаи, за това пък поне, че сме в ЕС за избор и тонове от е-магазини, задълбочено проучване и избор. Това е все пак
инвестиция в здраве, а не инвестиция в „пореден чаркалак“.
PC стол,
матрак (да се прави разлика между „легло“ и „подматрачка рамка / ламели“),
монитор и
велосипед не се избират според принципът „най-ниската цена – печели“. Какво предлагам? Нищо не предлагам, различно от повече време (скоби – месеци) за проучване, опит/отзиви (и защо даденият продукт е толкова масов, рекламират и се продава, вървейки добре), видео ревюта, възможност за тестване ЛИЧНО със собствено тяло. Все пак това не са слушалки, мишле, keyboard, лампа/крушка (въпреки, че и тук имат значение
лумените и 6400K студена бяла светлина, но дан' се отклонявам), клещи.
Възглавницата и външната врата, вкл. ключалка/брава са пак за друга тема на разговор.
Ясно е, че се правят грешки, но добре е да се учат хората от тях и да не се повтарят, както и потретват. В случая от витрината с
„Имитиращи продукти“ е било закупено сирене (стол). Следващ период срещу 3 до 5 пъти по-скъпо може би ще се наблегне на качеството (препоръка:
козе сирене с бяла плесен), при бонбоните е нещо подобно (където върховото се държи от Lindt,
разтопено на парното и излизано достигайки до всяко едно кътче на устната кухина, небцето, както и вкусовите зони на езика).