Към кои програмни езици да се насоча ?

Два от замислите ми са свързани с вкарване на ролеви и/или игрови елемент в сайта. За програмист, който се занимава с такива ми се струва, че няма да е сложно. Обаче кой да е той, колко ще иска?
 
Два от замислите ми са свързани с вкарване на ролеви и/или игрови елемент в сайта. За програмист, който се занимава с такива ми се струва, че няма да е сложно. Обаче кой да е той, колко ще иска?

Прочети за gamification като термин. Пък за такива неща, 100% нямаш и арт-а към тези неща, ако ще има де, и там отива още една заплата за арт/ фронт енд.
 
Щом имаш някаква база на C++ продължи с него. Ако го научиш всичко друго ще ти се струва детска игра. Освен това C++ са по-добре платени от разните там Web програмисти.
 
Прочети за gamification като термин. Пък за такива неща, 100% нямаш и арт-а към тези неща, ако ще има де, и там отива още една заплата за арт/ фронт енд.
Ще се опитам да го обясня по-точно. И да ти кажа по-бързо и много по-разбираемо ще бъде, ако направя един колаж. Сега ще направя след малко.
 
Ще се опитам да го обясня по-точно. И да ти кажа по-бързо и много по-разбираемо ще бъде, ако направя един колаж. Сега ще направя след малко.
В момента направо не мога да си събера мислите, но ето за какво става въпрос. Мога да го направя красиво и точно както е но не искам да си издавам нещата така.
Кръговете трябва да може да се преместват с курсора, само на определени места до квадратите, всеки кръг може да се мести до всеки квадрат, до един квадрат може да се преместен примерно до три кръга. Квадратите не се местят. Това обаче си взаимодейства с базата в реално време. И в крайна сметка имаш възможността да потвърдиш операцията, да я откажеш или да я редактираш пак на същия принцип с местене на обектите.
В момента обяснявам една малка частица. Идеята е магаватова. Не търдя, че ще е печеливша но е мегаватова и е микс и ъпгрей на идеи взети от различни области.
Това е за единия сайт.
Доколкото знам, последно когато проверявах има фрийлансъри в чужбина, които могат да го направят доста евтино.
 
Тва мултиплейър ли трябва да е?
 
В момента направо не мога да си събера мислите, но ето за какво става въпрос. Мога да го направя красиво и точно както е но не искам да си издавам нещата така.
Кръговете трябва да може да се преместват с курсора, само на определени места до квадратите, всеки кръг може да се мести до всеки квадрат, до един квадрат може да се преместен примерно до три кръга. Квадратите не се местят. Това обаче си взаимодейства с базата в реално време. И в крайна сметка имаш възможността да потвърдиш операцията, да я откажеш или да я редактираш пак на същия принцип с местене на обектите.
В момента обяснявам една малка частица. Идеята е магаватова. Не търдя, че ще е печеливша но е мегаватова и е микс и ъпгрей на идеи взети от различни области.
Това е за единия сайт.
Доколкото знам, последно когато проверявах има фрийлансъри в чужбина, които могат да го направят доста евтино.
Ето бонус една библиотека с нея ще местиш ;) (едни 10% от проекта фор фри). Иначе успех с евтиното в чужбина! Последно булгарчетата бяхме в топ аутсорсинг :D ама аз съм само програмист и не разбирам от тези неща.
 
Тва мултиплейър ли трябва да е?
Това не е просто игра, няма как да ти кажа какво е без да го издам. Има заложен мултиплейър. Но за това вече ще трябват много пари. Това, което пак казвам е, че са взети и комбинирани неща от различни места, от различни сфери, това са малки елементи от предимно само култови класики. Това не са само елементи от игри, повтарям че са елементи от различни сфери, но да повечето са свързани с @

Може да го наречеш мост между offline & online.
 
Айде пак почна с тия глупави многомилионни идеи.

Върви по-добре да търсим злато с металотърсачката из района.
Требва ми някой да ми пази гърба.
 
Айде пак почна с тия глупави многомилионни идеи.

Върви по-добре да търсим злато с металотърсачката из района.
Требва ми някой да ми пази гърба.
Дрън-дрън. Казах, че идеята е мегаватова, дали ще е печеливша не знам.
 
Вмомента вървят само мобилни неща от тоя род.
Така е. Това е схемата, не как ще се изпълни.
 
Така е. Това е схемата, не как ще се изпълни.
Ок, покажи твой арт и може и да може да направим някоя игра.
 
С пари
"Това е схемата, не как ще си изпълни". От какво мога да направя пари, лично аз и в момента, с възможностите и реалностите, с които разполагам/са, аз за себе си мисля, че знам. Да, те пак са свързани с пари. И с време. И въобще с помощ отвъд пари и време. Тук не може да намеря помощ отвъд пари и време. Ако изобщо мога да намеря помощ тук е свързана с пари и време.
 
Може да почнеш работа докато събереш пари и си действаш по твои неща...
Аз работя. Това го остави. Просто не знаеш колко неща са ми на главата. Това преброяване и много други неща щяха да са ми като детска игра, ако ги нямаше, но аз искам да ги има, и не ги давам за нищо, и така. Да си наредим или пренаредим приоритетите, да.
Тези неща по-горе, тези проекти са неща, които аз смятам за хубави. Истински. Дали, ще се случат, не знам. Някои от тях не бих ги споделил преди да са готови. Ако изобщо станат готови.
Други бих споделил.
 
Последно редактирано:
Никой не го интересува какво се случва отгоре или вътре в главата ти.

Предполагам съм единственият наоколо дето е правил и публикувал игра, че и продължава да получава пари от нея.

Пък ти си фантазирай там още някоя и друга година.
 
Никой не го интересува какво се случва отгоре или вътре в главата ти.

Предполагам съм единственият наоколо дето е правил и публикувал игра, че и продължава да получава пари от нея.

Пък ти си фантазирай там още някоя и друга година.
Ако ще си "техниката" или "пачката" и накрая просто си вземаш дяла във финикийски знаци, може би не е необходимо да се интересуваш какво се случва в главата на главата на господин X. Долу-горе съм съгласен.
Дай да видим какво си направил. после ще ти кажа още нещо, ако искаш.

@ReminD утре ще пусна един грид сайт, ще го видите. Правил съм го 3-4 часа. Той е от тези, които нямам проблем да споделя, не е нещо специално като замисъл.
 
Не се прави тъй.
Очаква се ти мене да ухажваш и кандърдисваш, не обратното.

Един индонезиец прави арта (аниме стил).
 

Горе