apostol
New Member
“ПАРАГРАФ 22” НА ИНТЕРНЕТ БИЗНЕСА
Всеки, който започва без първоначален капитал своя бизнес в Мрежата, рано или късно ще се озове в един затворен кръг, който може да бъде наречен с чиста съвест“параграф 22” на Интернет бизнеса. Какво имам предвид?…
Представете си следната ситуация: сайтът ви е готов и вече е качен в Мрежата. Сега ви е необходимо само едно: трафик, трафик, трафик! Защото без трафик няма продажби и печалби.
Да, но как, откъде ще дойде този трафик? Има само едно единствено разрешение на този проблем. Вие се нуждаете от реклама! Реклама, реклама и пак реклама.
Всеки знае, че за това се изискват средства. Ако не разполагате с необходимия финансов ресурс, ще се сблъскате с упоменатият по- горе “параграф 22”.
За да се сдобиете със средства, вие трябва да реализирате печалби от сайта си. За да ги реализирате обаче, са необходими пари за реклама. Какво да правите, ако не разполагате с тях?…
От моя курс “Как да печелим от Интернет” всеки може да разбере, как се рекламира един сайт безплатно онлайн.
Всеки, абсолютно всеки може да го закупи от сайта ми www.LudiPari.com. Още повече, че в момента курсът е на промоционална цена.
Освен това аз се занимавам и с менторинг, т.е. давам частни уроци на сериозни предприемачи. Всеки желаещ може да се обърне към мен за такъв вид обучение.
Трябва да кажа, че самият аз се рекламирам ЕЖЕДНЕВНО помощта на цели 15 безплатни метода. Тази “паралелна” безплатна реклама е много ефективна. Говоря от собствен опит, разбира се.
Има обаче и ред други средства, към които преспокойно можете да прибегнете.
Преди това ще ви кажа обаче, какво не бива да правите в никакъв случай. Поне в началото…
Не пребягвайте до кредити, с които да плащате за скъпата и прескъпа реклама във вестниците и ефирните телевизии. За да наложите един продукт или сайт по този начин, е необходимо много време. Това може направо да ви разори, да ви съсипе веднъж завинаги!
Съществуват, както вече отбелязах, и други начини. Ще ви изброя някои от тях…
В България има страшно много “кабеларки”. Всички телевизии в тази страна страдат от липса на идеи, предавания и смислени послания. Нещо повече- телевизията, така както се прави тя в България, е обида за здравия разум и добрия вкус.
Tова всъщност е и вашият голям шанс! Само с няколко визитни картички и широка, подкупваща усмивка вие можете да си уредите куп интервюта в кабелните телевизии.
Проявите ли достатъчно кураж и инициативност, вие можете да направите дори свое собствено предаване. Не се колебайте и за миг; не позволявайте на такива качества като срам, нерешителност и леност да ви спрат! Влезте в първата изпречила се на пътя ви кабеларка и ще се убедите сами, че съм прав.
Сходни са нещата и с печатните издания. Помислете само- в България има над 500 вестника и около 700 списания! Внушителни цифри, нали?… Всичките журналисти, които списват тези издания, трябва ден след ден, седмица след седмица да пълнят страници, трябва да доставят нови и нови материали.
Съветът ми е да се сдружите с няколко журналисти. Те охотно ще вземат интервюта от вас и ще ги публикуват. Особено пък, ако успеете да ги заинтригувате с вашия продукт или сайт. Отново можете да опитате нещо по- сложно- предложете им да списвате собствена рубрика (стига, разбира се, писането да ви идва отръки).
Друга много ефикасна форма на безплатна реклама е сътрудничеството ви със сайтове, които продават стоки, които по един или друг начин са свързани с вашата стока. Девизът на съвременния капитализъм e: “Не се конкурирай, кооперирай се!” Не забравяйте това! Огледайте се- всеки Божи ден в Мрежата се създават нови джойнт венчърс.
Ще ви дам един конкретен пример. Ако вие, да речем, продавате анцузи, предложете сътрудничеството си на сайтове, които предлагат хранителни добавки, спортни уреди и пр. Не бива, разбира се, да предлагате сътрудничество на сайтове, които се явяват ваши преки конкуренти.
Ако стигнете до споразумения с няколко сайта, вие можете да обменяте линкове и банери с тях. Можете освен това да си обменяте и клиентски списъци.
Ето ви и няколко други възможности… Много важно за вас е да ви възприемат като експерт във вашата област. За целта е много удачно да създадете блог, в който да публикувате непрекъснато бележки, новини и статии за вашия бизнес. Този блог ще насочва освен това към вашия комерсиален сайт и с това ползата от него ще бъде двояка.
Добра работа може да свърши един безплатен бюлетин, който предлагате в сайта си. За да не бъда голословен, ви препоръчвам да влезте в моите сайтове. Там веднага ще “налетите” на бюлетини, които предлагам и то напълно БЕЗПЛАТНО!
Чрез и- мейли можете да уведомите потенциалните си клиенти, че еди къде си, еди кога си ще изнесете безплатен семинар. Този пряк контакт с хората, може да накара мнозина от тях да закупят вашата стока.
Сигурно вече сте разбрали, че всичко това ще ви коства доста време. Така е, но в рекламата има едно златно правило: “Ако не искаш или не можеш да инвестираш пари в реклама, трябва да инвестираш време!”
Приведох ви само няколко примера, но съм сигурен, че ако се замислите и използвате въображението си, вие сами ще откриете ред други възможности за безплатна реклама.
АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ
Всеки, който започва без първоначален капитал своя бизнес в Мрежата, рано или късно ще се озове в един затворен кръг, който може да бъде наречен с чиста съвест“параграф 22” на Интернет бизнеса. Какво имам предвид?…
Представете си следната ситуация: сайтът ви е готов и вече е качен в Мрежата. Сега ви е необходимо само едно: трафик, трафик, трафик! Защото без трафик няма продажби и печалби.
Да, но как, откъде ще дойде този трафик? Има само едно единствено разрешение на този проблем. Вие се нуждаете от реклама! Реклама, реклама и пак реклама.
Всеки знае, че за това се изискват средства. Ако не разполагате с необходимия финансов ресурс, ще се сблъскате с упоменатият по- горе “параграф 22”.
За да се сдобиете със средства, вие трябва да реализирате печалби от сайта си. За да ги реализирате обаче, са необходими пари за реклама. Какво да правите, ако не разполагате с тях?…
От моя курс “Как да печелим от Интернет” всеки може да разбере, как се рекламира един сайт безплатно онлайн.
Всеки, абсолютно всеки може да го закупи от сайта ми www.LudiPari.com. Още повече, че в момента курсът е на промоционална цена.
Освен това аз се занимавам и с менторинг, т.е. давам частни уроци на сериозни предприемачи. Всеки желаещ може да се обърне към мен за такъв вид обучение.
Трябва да кажа, че самият аз се рекламирам ЕЖЕДНЕВНО помощта на цели 15 безплатни метода. Тази “паралелна” безплатна реклама е много ефективна. Говоря от собствен опит, разбира се.
Има обаче и ред други средства, към които преспокойно можете да прибегнете.
Преди това ще ви кажа обаче, какво не бива да правите в никакъв случай. Поне в началото…
Не пребягвайте до кредити, с които да плащате за скъпата и прескъпа реклама във вестниците и ефирните телевизии. За да наложите един продукт или сайт по този начин, е необходимо много време. Това може направо да ви разори, да ви съсипе веднъж завинаги!
Съществуват, както вече отбелязах, и други начини. Ще ви изброя някои от тях…
В България има страшно много “кабеларки”. Всички телевизии в тази страна страдат от липса на идеи, предавания и смислени послания. Нещо повече- телевизията, така както се прави тя в България, е обида за здравия разум и добрия вкус.
Tова всъщност е и вашият голям шанс! Само с няколко визитни картички и широка, подкупваща усмивка вие можете да си уредите куп интервюта в кабелните телевизии.
Проявите ли достатъчно кураж и инициативност, вие можете да направите дори свое собствено предаване. Не се колебайте и за миг; не позволявайте на такива качества като срам, нерешителност и леност да ви спрат! Влезте в първата изпречила се на пътя ви кабеларка и ще се убедите сами, че съм прав.
Сходни са нещата и с печатните издания. Помислете само- в България има над 500 вестника и около 700 списания! Внушителни цифри, нали?… Всичките журналисти, които списват тези издания, трябва ден след ден, седмица след седмица да пълнят страници, трябва да доставят нови и нови материали.
Съветът ми е да се сдружите с няколко журналисти. Те охотно ще вземат интервюта от вас и ще ги публикуват. Особено пък, ако успеете да ги заинтригувате с вашия продукт или сайт. Отново можете да опитате нещо по- сложно- предложете им да списвате собствена рубрика (стига, разбира се, писането да ви идва отръки).
Друга много ефикасна форма на безплатна реклама е сътрудничеството ви със сайтове, които продават стоки, които по един или друг начин са свързани с вашата стока. Девизът на съвременния капитализъм e: “Не се конкурирай, кооперирай се!” Не забравяйте това! Огледайте се- всеки Божи ден в Мрежата се създават нови джойнт венчърс.
Ще ви дам един конкретен пример. Ако вие, да речем, продавате анцузи, предложете сътрудничеството си на сайтове, които предлагат хранителни добавки, спортни уреди и пр. Не бива, разбира се, да предлагате сътрудничество на сайтове, които се явяват ваши преки конкуренти.
Ако стигнете до споразумения с няколко сайта, вие можете да обменяте линкове и банери с тях. Можете освен това да си обменяте и клиентски списъци.
Ето ви и няколко други възможности… Много важно за вас е да ви възприемат като експерт във вашата област. За целта е много удачно да създадете блог, в който да публикувате непрекъснато бележки, новини и статии за вашия бизнес. Този блог ще насочва освен това към вашия комерсиален сайт и с това ползата от него ще бъде двояка.
Добра работа може да свърши един безплатен бюлетин, който предлагате в сайта си. За да не бъда голословен, ви препоръчвам да влезте в моите сайтове. Там веднага ще “налетите” на бюлетини, които предлагам и то напълно БЕЗПЛАТНО!
Чрез и- мейли можете да уведомите потенциалните си клиенти, че еди къде си, еди кога си ще изнесете безплатен семинар. Този пряк контакт с хората, може да накара мнозина от тях да закупят вашата стока.
Сигурно вече сте разбрали, че всичко това ще ви коства доста време. Така е, но в рекламата има едно златно правило: “Ако не искаш или не можеш да инвестираш пари в реклама, трябва да инвестираш време!”
Приведох ви само няколко примера, но съм сигурен, че ако се замислите и използвате въображението си, вие сами ще откриете ред други възможности за безплатна реклама.
АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ