От: Лимити в PayPal
Днес ми лимитираха акаунта пак (бизнес акаунт), абсолютно същите неща искаха - промяна на парола и тайни въпроси. Даже не се опитах да плащам, просто се логнах и разглеждах настройките. Ползвам един и същи IP адрес, но май ще трябва да пробвам да го сменя, защото явно някой друг го ползва за други цели (ползвам VPN за този акаунт, което технически не е proxy server и формално не съм нарушил договора буквално, варианта да си спирам VPN-а само за да се логна в PayPal ми се струва неудобен, но май ще се наложи да го прилагам; до сега си спирах VPN-а само за персоналния акаунт, но май ще трябва да го правя и при бизнес акаунта).
Пробвам да си платят сметката за хостинг, получателят казва, че неговият акаунт е OK. Плащал съм на същия получател всеки месец и не е имало проблеми до този месец.
Този акаунт го ползвам главно за покупка на хостинг и домейни и за получаване на дребни суми, които няма как да се получат по банкова сметка (wire transfer) без комисионната за превода да превиши самата сума, която се превежда (или да е значителна част - например за превод на $100 разходите са горе-долу толкова).
Подозирам, че може да има нещо общо с получателя на парите, защото наскоро е възможно да е имало масов refund от клиенти заради проблеми с хостинга на този доставчик (неговия доставчик беше отрязал всички сървъри, защото на някои бяха налазили спамери - в резултат всички клиенти си загубиха данните и сайтовете им бяха спрени).