Аз мисля, че в днешно време е много трудно да направиш нещо наистина оригинално, много пъти съм го казвал, винаги ще има нещо което да има сходство с друго такова, важното е да вложиш някаква мисъл, нещо от теб, а не да копираш мотамо както се вика.
Аз съм си правил експеримент работя по лого без да имам достъп до нета, след това отварям и намирам подобни идеи.
Защо? - ами много просто, едва ли ти си първия на когото е хрумнало, че еди коя си буква може да я направиш да прилича на къща примерно както е в случая за имотна компания.
Или да вкараш сгради над името, да вкараш негатив спейс и така нататък, но когато вкараш някакво творчество, някаква мисъл това винаги си личи, а и стремежа към оригиналност поражда нови и нови идеи, важното е да има някаква градация.
Точно поради тази причина някой гиганти като Пепси вкарват милион долара в лого, да логото им прилича на разгащен дебелак, но всеки вижда различни неща, а и коментарите във връзка с това направи огромна реклама на компанията реклама която би струвала даже няколко милиона.
Да те не се нуждаят от реклама, а и никоя реклама няма да ги направи по-добри от Кола
, но все пак мисля, че е ясно какво имам предвид.
Да уникалността струва пари и то много пари, но въпроса е дали си заслужава, за Пепси да, но за малки компании лого клас бюджетни мисля, че е ок.