Конкурс за: Лого - InsideToMe - Онлайн бутик за дамски дрехи и мъжки (по-малко) - НАГРАДА 150лв

Моето предложение :)
 

Прикачени файлове

  • 1.jpg
    1.jpg
    177.1 KB · Преглеждания: 11
  • Untitled-1.jpg
    Untitled-1.jpg
    36.8 KB · Преглеждания: 11
Не знам, според мен е хубаво човек да си спазва сроковете или поне ако е възникнала някаква ситуация, примерно: клиента се е забавил с избора, не може да избере...да се спомене или да се удължи срока на конкурса за да има още предложения примерно, да се увеличи наградата...има хиляди варианти.
 
Не знам, според мен е хубаво човек да си спазва сроковете или поне ако е възникнала някаква ситуация, примерно: клиента се е забавил с избора, не може да избере...да се спомене или да се удължи срока на конкурса за да има още предложения примерно, да се увеличи наградата...има хиляди варианти.

Правилно.

Един от тези хиляди варианти е май, че изобщо няма да има победител
 
Потребителят може да е възпрепятстван.
Едва ли, най-вероятно е очаквал повече предложения и клиента му не е харесал нито едно, аз затова му предложих да удължи конкурса или друг вариант, а да не си накърнява имиджа по този начин.
Поне имиджа във форума де, а и не само, застанал е с фирмата си за този ник.
Аз съм работил с него, точен е по- принцип, но има едно "но", което аз не считам за правилно, но всеки си има определени разбирания.
 
Последно редактирано:
Спокойно, не му е за първи път, ще се появи.
Не е изчезна за да се появява, влиза във форума, клиента го бави, най-вероятно.
Аз примерно ако бях организирал конкурс бих писал нещо, като съм дал дати и повечето биха писали и това е нормално.
 
Здравейте, първо бих искал да се извиня за забавянето с отговора ми. Той се дължеше на редица разговори с опити да разреша казуса си.

В случая този конкурс беше организиран за трето лице, на който ще бъде и онлайн магазина. Бих искал да разкажа първо как се стекоха нещата.

1- Получих много бавни отговори относно изибирането на лого, като в последствие разбрах, че третото лице НЕ харесва нито едно от логата.
2- Проведох няколко разговора за 2-3 дни, като първо предложих да удължим конкурса, да дадем нови по-точни насоки за участниците и евентуалните такива, разговарях и със собственика на форума с цел неговото мнение и моята НЕ приятна ситуация като посредник на този конкурс.
3- Третото лице твърдо отказва да осигури цялата или частична сума за труда, който е вложен в тази тема и конкурс.

Ясно е, че не мога да покажа разговорите по телефон, защото НЕ са записани, но ще покажа поне ЧАТ КОМУНИКАЦИЯТА:

1-
P5qoS4E.jpg

2-
x0sQp9v.jpg

Напълно съм съгласен, че това не смекчава ситуацията, защото в случая аз съм гаранта и отговорното лице в конкурса. Бих искал да се посъветвам с всички активни участници в този конкурс за лого. Какво е тяхното мнение, ще предизвика ли омраза към мен, може ли да се намери разбирателство и какво.

Всички участници имат пълното ми уважение, това, което мога да гарантирам за напред е, че имам обица на ухото и всички бъдещи конкурси (ако има такива от мен), то ще осигурявам наградата предварително.

Все пак, отново споделям, бих искал да чуя мнението на всеки респективно.
 
вади наградата от джоба и да е урок да не правиш повече такива неща и да обираш негативите
 
Защо ли ми е позната цялата тази ситуация:)
Всеки да си направи изводите.
Вкарваш си автоголове с такива моменти, вярно, че балъци много, но веднъж сринеш ли доверието в теб, после трудно ще го върнеш.
 
Първо си направи извода с какви хора работиш/ще работиш, защото това е меко казано несериозно отношение, първо към труда на няколко човека и после към теб.

Случвало ми се е да поръчвам лога на хора от форума (без конкурси) , които впоследствие клиентът решава че не им допадат като концепция, не като изпълнение, но винаги си плащат, най-малкото от уважение към труда на дизайнера и мен като техен партньор. Още повече, че предварително са запознати с условията на отсрещната страна, а в случая с правилата за провеждане на конкурс. Ако ти си пропуснал да представиш предварително условията на своя клиент, отговорността е изцяло твоя.

П.С За мен предложението на websolut е топ, има и някои други добри предложения, при желание от двете страни може да се стигне до някаква доработка, все пак да няма прецакани.
 
bnice мерси за оценката за дизайна, но вече го премахнах..няма смисъл..

Понеже както споменах съм работил с човека два пъти: веднъж за негови клиенти които естествено не платиха и веднъж му правих банер, който си заплати, затова казах, че е точен като цяло...но излезе неточен като нецяло;)

Участвах в конкурса по инерция и после си припомних за какво става въпрос.
По принцип не разкривам лична кореспонденция, но това е важен момент: той ми спомена, че една от тактиките му за печелене на клиенти е, че им споменавал, че ако не харесат дизайна може да не плащат.

Това е все едно да викнеш майстори за твой съсед примерно, да му направят ремонт на апартамента и накрая да не платиш, понеже съседа ти не му допаднал ремонта и ти предварително си му споменал, че ако не му хареса не плаща.

Да, но ти си поел отговорност пред наетите от теб лица, следващия път няма да намериш такива баламурници.

Абе ко да коментирам, неам думи:)
 
За напред ще участвам в лого конкурси тук в много, много редки случаи, защото в голямата си част са загуба на време, пък и наградите са меко казано смехотворни за конкурс, че и антиреклама получаваш.
 
Напълно съм съгласен, че това не смекчава ситуацията, защото в случая аз съм гаранта и отговорното лице в конкурса.
Ситуацията е точно толкова нелепа, колкото смешна. Напомня ми на някои предишни 3-4-5+ правителства. Лично аз, когато "залагам" доверието си на някой, му вярвам на 100% и повече процента, но въпреки това си оставям и "вратичка". И ако нещо се "омаца" или имам резервен вариант или сам се справям със създалата се ситуация. Наречи го риска на професията ;).

А ти като ГАРАНТ какво се жалваш по форума? Самата дума гарант нали знаеш какво означава?

@Sky го каза много правилно - Вади от джоба си и да си имаш обЕца ;)
че имам обица на ухото и всички бъдещи конкурси (ако има такива от мен), то ще осигурявам наградата предварително.

Писал си, че искаш да чуеш мнението на всеки, това е моето. Нормално е. Всеки греши, но грешките се плащат. Така е в живота. Не си си "вързал гащите" и съответно търпиш последствията от това. Сам си прецени дали да платиш на някой или да се изтарикатиш и пробваш след време с нов конКУРс, да смениш профила и имиджа и стандартните му изходни точки при такива ситуации. Варианти има....

Това, че приемаш ролята на "жертва" има (по мое мнение) обратен ефект. Никой не го интересува ти с кой, как и за колко пари си се уговорил за логото. Никой не ти се бърка, както виждаш, така че не виждам смисъл да търсиш прошки, мнения и така нататък. Изискваш от дизайнери и творци и те се съобразяват според критериите и творят виждането си. Толкова.

Целия този "сериал" може да се реши много лесно. Вместо да пускаш на дизайнерите част от чатове и да се оневиняваш, вземи изкарай някое левче от джоба си (отново както каза Скай) и ще си запазиш и имиджа и рейтинга и доверието. ;)

Нали все пак това е значението на думата ГАРАНТ или се бъркам нещо.... :rolleyes:
 
И ти си наясно, че трябва да платиш. Няма смисъл от увъртания, щото е гнусно.
Ясно пише - НАГРАДАТА Е ГАРАНТИРАНА, от кого - от теб.
Можеше да пробваш, поръчителите да пуснат конкурса с техен профил, може би нямаше да участват повечето дизайнери. Та гарантираш и с рейтинга и профила.
Абе, много станаха и вече е гнусно наиистина, да организират конкурс и да се почват драмите. Разбирам да няма предложения, ама имаше, и все хибави.
Според мен, ако не платиш, да ти изтрият профила и да почнеш от начало.
 
една от тактиките му за печелене на клиенти е, че им споменавал, че ако не харесат дизайна може да не плащат.
Ясна е работата значи. И с каква наглост после търсим съвети как да излезем чисти от създалата се ситуация, без да пострада "репутацията" ни.
 
Много лошо като се случва така. Не съм правил конкурси никога, но ако реша, определено няма да е за някой клиент или трето лице, дори и да ми е много готин, защото това съм го играл под друга форма.

Тук винаги потърпевшия е този, който се опитва да бъде полезен и за двете страни, но форума е угорчен, а на клиента му е точно през фара....И това не е единичен случай за жалост.

Според моето скромно мнение , няма да намерят по добри идеи, другаде, като реално дори ще се бръкнат и повече, което говори и за слаба култура от страна на клиента, защото ти все пак си решил да им спестиш някой лев, но за жалост е Направи добро... хапни..... ;)
 

Горе