apostol
New Member
НАЙ ДОБРИЯТ НАЧИН ЗА ПОПУЛЯРИЗАЦИЯ НА БИЗНЕСА
Едно изследване на социолозите от Minnesota Opinion Research недвусмислено сочи, че Мрежата е повлияла на много купувачи да посегнат към портфейлите си. Разпитани са били 1000 души от различни социални групи. 60 % от тях са признали, че Интернет им влияе при вземането на определени делови решения. Особено тогава, когато трябва да закупят нещо.
Крис Шрьодер от „Washington Post” е стигнал до подобни изводи: „Много хора от бизнес- средите си признават съвсем откровено, че техните решения до голяма степен се влияят от Мрежата. Най- интересното е може би това, че те са единодушни в едно: Интернет започва да играе водеща роля при вземането на делови решения. Мрежата буквално тласка милиони хора по света към извършването на покупки.”
Шрьодер продължава: „Бизнесмените твърдят, че Мрежата е най- доброто място за среща с тях…”
АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ
Едно изследване на социолозите от Minnesota Opinion Research недвусмислено сочи, че Мрежата е повлияла на много купувачи да посегнат към портфейлите си. Разпитани са били 1000 души от различни социални групи. 60 % от тях са признали, че Интернет им влияе при вземането на определени делови решения. Особено тогава, когато трябва да закупят нещо.
Крис Шрьодер от „Washington Post” е стигнал до подобни изводи: „Много хора от бизнес- средите си признават съвсем откровено, че техните решения до голяма степен се влияят от Мрежата. Най- интересното е може би това, че те са единодушни в едно: Интернет започва да играе водеща роля при вземането на делови решения. Мрежата буквално тласка милиони хора по света към извършването на покупки.”
Шрьодер продължава: „Бизнесмените твърдят, че Мрежата е най- доброто място за среща с тях…”
АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ