Магията на Мрежата

apostol

New Member
НАЙ ДОБРИЯТ НАЧИН ЗА ПОПУЛЯРИЗАЦИЯ НА БИЗНЕСА

Едно изследване на социолозите от Minnesota Opinion Research недвусмислено сочи, че Мрежата е повлияла на много купувачи да посегнат към портфейлите си. Разпитани са били 1000 души от различни социални групи. 60 % от тях са признали, че Интернет им влияе при вземането на определени делови решения. Особено тогава, когато трябва да закупят нещо.

Крис Шрьодер от „Washington Post” е стигнал до подобни изводи: „Много хора от бизнес- средите си признават съвсем откровено, че техните решения до голяма степен се влияят от Мрежата. Най- интересното е може би това, че те са единодушни в едно: Интернет започва да играе водеща роля при вземането на делови решения. Мрежата буквално тласка милиони хора по света към извършването на покупки.”
Шрьодер продължава: „Бизнесмените твърдят, че Мрежата е най- доброто място за среща с тях…”

АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ
 
Това може да важи за американската и западноевропейска действителност, но за нашата за съжаление няма голяма релевантност и едва ли скоро ще има. Наскоро четох някъде, че едва 19% от българите имат достъп до интернет, като за сравнение в Полша например беше 40%. Разбира се на последно място от ЕС сме.
 
Хората бе опит са неопитни хора

Хората без опит се наричат "неопитни хора". Точно те бързат да изказват мнения (които нямат, разбира се, никаква стойност).

Толкова ли не си чувал понятието таргет група? Точно тези, които имат компютри, ме интересуват, точно те са моята таргет група. Защото въшкарите и прошляците изобщо не ме интересуват. Моите комерсиални сайтове предлагат скъпи неща на заможни хора. И те ги купуват. Това е то!

Но!... Инж. Ганеф винаги вижда ограниченията и препятствията. Той никога не вижда възможностите.
 

Горе