apostol
New Member
КАК ДА УВЕЛИЧИМ ЧУВСТВИТЕЛНО ПРОДАЖБИТЕ СИ ОНЛАЙН
Ако продажбите ви не вървят така, както ви се иска, запознайте се с няколко изпитани в ежедневната практика методи, които чувствително ще увеличат вашите приходи.
1. Запомнете! Бизнесът започва едва след първата сделка! След като продадете някому нещичко, “следвайте” го! Най- простото и ефектно нещо е благодарственото писмо. То няма да ви струва нищо, защото вие ще изпратите чисто и просто един и- мейл. В това благодарствено писмо можете обаче да включите и някоя оферта за други продукти, с които разполагате.
Когато някой се абонира за моя безплатен курс, предлаган от мен в сайта ми, той получава начаса такова благодарствено писмо. Този процес при мен, разбира се, е автоматизиран, но това е друга тема…
2. Можете да направите на клиента си и следната оферта: обещайте му големи отстъпки в бъдеще, ако той ви препоръча на четирима свои познати. Ако те действително купят нещо от вас, направете отстъпката на първоначалния клиент и се погрижете всички да разберат това.
3. Ако продавате някакъв информационен продукт, предложете на клиентите си да участват във вашата афилиирана, партньорска програма. Така ще ги превърнете във ваши рекламни агенти, които са силно заинтересовани да ви рекламират онлайн и офлайн. Можете освен това да им продадете правата над вашия информационен продукт. Вие трябва, разбира се, да интегрирате някъде в продукта линк към вашия сайт плюс реклама на продукта, който продавате.
4. Когато разпращате поръчани и платени продукти, прибавяйте към тях и реклами за други продукти, които предлагате. Този ваш ход ще изкуши мнозина да прегледат цялата ваша продуктова гама.
5. Чрез Интернет вие може да разпращате на всички ваши клиенти каталог с онези стоки и услуги, които предлагате. Щом веднъж са закупили нещо от вас и са останали доволни от него, шансът да купят още нещо, рязко се увеличава.
6. Предлагайте на вашите клиенти талони за подаръци, които гарантират някакво минимално намаление. Вие ще реализирате допълнителни печалби, ако даден клиент действително реши да подари някому някаква ваша стока.
7. Разпращайте на клиентите си безплатни подаръци заедно със стоката, която са заплатили. На тези подаръчета може и трябва да поставите реклама за други ваши продукти, както и линкове към вашите комерсиални сайтове.Най- добре би било, ако им изпращате рекламни стикери, бейзболни шапки и фланелки, на които е изписан адресът на вашия комерсиален сайт. Така вие ще превърнете и клиентите си във ваши рекламни агенти…
8. Не забравяйте и за картичките. Това е една безплатна услуга, предлагана в наши дни от много сайтове. Когато изпратите на ваш клиент картичка по случай някакъв празник, той ще остане доволен и очарован от вас. Пък и с тази картичка вие ще му напомните за вашето съществуване. Нищо не пречи освен това да споменете в картичката за вашия сайт. Казано с други думи, във всяка картичка вие можете да интегрирате линкове към вашите комерсиални сайтове. Когато популяризирах сайта си, аз много често използвах тази тактика. Използвах я всъщност винаги тогава, когато изникваше някакъв повод.
9. В много сайтове ще намерите “книга за гости”. Сигурен съм, че малцина от вас са проумели възможностите, които предлагат тези “книги”. Аз лично ви препоръчвам да не пропускате нито една такава “книга за гости”. Влезте в “книгата”, напишете няколко мили думи (дори сайтът да не ви харесва), подпишете се и изпишете адреса на вашия комерсиален сайт под подписа си.
Колкото и незначителна да ви се струва тази маневра, не я пренебрегвайте! Защото в крайна сметка тя може да ви осигури някоя и друга продажба.
АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ
Ако продажбите ви не вървят така, както ви се иска, запознайте се с няколко изпитани в ежедневната практика методи, които чувствително ще увеличат вашите приходи.
1. Запомнете! Бизнесът започва едва след първата сделка! След като продадете някому нещичко, “следвайте” го! Най- простото и ефектно нещо е благодарственото писмо. То няма да ви струва нищо, защото вие ще изпратите чисто и просто един и- мейл. В това благодарствено писмо можете обаче да включите и някоя оферта за други продукти, с които разполагате.
Когато някой се абонира за моя безплатен курс, предлаган от мен в сайта ми, той получава начаса такова благодарствено писмо. Този процес при мен, разбира се, е автоматизиран, но това е друга тема…
2. Можете да направите на клиента си и следната оферта: обещайте му големи отстъпки в бъдеще, ако той ви препоръча на четирима свои познати. Ако те действително купят нещо от вас, направете отстъпката на първоначалния клиент и се погрижете всички да разберат това.
3. Ако продавате някакъв информационен продукт, предложете на клиентите си да участват във вашата афилиирана, партньорска програма. Така ще ги превърнете във ваши рекламни агенти, които са силно заинтересовани да ви рекламират онлайн и офлайн. Можете освен това да им продадете правата над вашия информационен продукт. Вие трябва, разбира се, да интегрирате някъде в продукта линк към вашия сайт плюс реклама на продукта, който продавате.
4. Когато разпращате поръчани и платени продукти, прибавяйте към тях и реклами за други продукти, които предлагате. Този ваш ход ще изкуши мнозина да прегледат цялата ваша продуктова гама.
5. Чрез Интернет вие може да разпращате на всички ваши клиенти каталог с онези стоки и услуги, които предлагате. Щом веднъж са закупили нещо от вас и са останали доволни от него, шансът да купят още нещо, рязко се увеличава.
6. Предлагайте на вашите клиенти талони за подаръци, които гарантират някакво минимално намаление. Вие ще реализирате допълнителни печалби, ако даден клиент действително реши да подари някому някаква ваша стока.
7. Разпращайте на клиентите си безплатни подаръци заедно със стоката, която са заплатили. На тези подаръчета може и трябва да поставите реклама за други ваши продукти, както и линкове към вашите комерсиални сайтове.Най- добре би било, ако им изпращате рекламни стикери, бейзболни шапки и фланелки, на които е изписан адресът на вашия комерсиален сайт. Така вие ще превърнете и клиентите си във ваши рекламни агенти…
8. Не забравяйте и за картичките. Това е една безплатна услуга, предлагана в наши дни от много сайтове. Когато изпратите на ваш клиент картичка по случай някакъв празник, той ще остане доволен и очарован от вас. Пък и с тази картичка вие ще му напомните за вашето съществуване. Нищо не пречи освен това да споменете в картичката за вашия сайт. Казано с други думи, във всяка картичка вие можете да интегрирате линкове към вашите комерсиални сайтове. Когато популяризирах сайта си, аз много често използвах тази тактика. Използвах я всъщност винаги тогава, когато изникваше някакъв повод.
9. В много сайтове ще намерите “книга за гости”. Сигурен съм, че малцина от вас са проумели възможностите, които предлагат тези “книги”. Аз лично ви препоръчвам да не пропускате нито една такава “книга за гости”. Влезте в “книгата”, напишете няколко мили думи (дори сайтът да не ви харесва), подпишете се и изпишете адреса на вашия комерсиален сайт под подписа си.
Колкото и незначителна да ви се струва тази маневра, не я пренебрегвайте! Защото в крайна сметка тя може да ви осигури някоя и друга продажба.
АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ