lqllqlq
Well-Known Member
Здравейте,
работя по една идея за магазин към ЕН говорящите, в Европа, а живот и здраве на по-късен етап и към други локации.
Доста са нещата, които трябва да се уточнят, но ми излязоха и такива, чийто отговор ме затруднява. По-долу съм посочил както въпроси, на които се надявам да ми помогнете да си отговоря, така и решенията, на които съм се спрял за да е полезна темата и на други след мен.
По темата:
1. Относно документи като фактури е ясно - фирмата е по ДДС, за Европа и по-конкретно ЕС ф-ри с 20% ДДС за всички, за ЮЛ не начислявам.
2. Относно логистиката за сега съм се спрял на Интерлогистика. Предлагат доставки в рамките на 4-6 работни, тракинг и най-важното за мен - застраховка срещу 0,34% от стойността. Увериха ме, че предоставят при нужда обратна разписка.
3. Плащанията са ми проблема - малко ме притесняват ПейПал поради правата им за щяло и нещяло да задържат пари. Повече ме дразни таксата им от 3,4% + 0,35 евро...Мисля си за MoneyBookers, но нямам преки впечатления от тях. Ползвал съм ги само веднъж за да плащам и няма как да съм доволен или недоволен.
Сега въпросите:
1. Какво бихте ме посъветвали за системата и начина на плащане?
2. Срок на доставка 4-6 дни дали ще е проблем, при условие, че местните търговци предлагат 2-3 дни?
3. Как процедирате по отношение връщане на стоки и рекламации? За чия сметка?
4. Маркирате ли продукти за да си спестите шанса клиента да се пробва да ви изиграе, с друг аналогичен и неработещ продукт?
Това са питанията ми към момента, но ако излязат още въпроси ще допълня.
работя по една идея за магазин към ЕН говорящите, в Европа, а живот и здраве на по-късен етап и към други локации.
Доста са нещата, които трябва да се уточнят, но ми излязоха и такива, чийто отговор ме затруднява. По-долу съм посочил както въпроси, на които се надявам да ми помогнете да си отговоря, така и решенията, на които съм се спрял за да е полезна темата и на други след мен.
По темата:
1. Относно документи като фактури е ясно - фирмата е по ДДС, за Европа и по-конкретно ЕС ф-ри с 20% ДДС за всички, за ЮЛ не начислявам.
2. Относно логистиката за сега съм се спрял на Интерлогистика. Предлагат доставки в рамките на 4-6 работни, тракинг и най-важното за мен - застраховка срещу 0,34% от стойността. Увериха ме, че предоставят при нужда обратна разписка.
3. Плащанията са ми проблема - малко ме притесняват ПейПал поради правата им за щяло и нещяло да задържат пари. Повече ме дразни таксата им от 3,4% + 0,35 евро...Мисля си за MoneyBookers, но нямам преки впечатления от тях. Ползвал съм ги само веднъж за да плащам и няма как да съм доволен или недоволен.
Сега въпросите:
1. Какво бихте ме посъветвали за системата и начина на плащане?
2. Срок на доставка 4-6 дни дали ще е проблем, при условие, че местните търговци предлагат 2-3 дни?
3. Как процедирате по отношение връщане на стоки и рекламации? За чия сметка?
4. Маркирате ли продукти за да си спестите шанса клиента да се пробва да ви изиграе, с друг аналогичен и неработещ продукт?
Това са питанията ми към момента, но ако излязат още въпроси ще допълня.