Малък брой продажби.

От: Малък брой продажби.

Не се нервѝ, а запретнете ръкави.
Скоростта може да подобрите и чрез смяна на хостинга, евентуално.
Щях да пиша да анализирате какви са посещенията, щото само бройката не значи нищо. Но явно го правите.
Паралелно с onpage нещата и по-горните съвети, касаещи начина на търгуване, мисля, че и едно сериозно ФБ присъствие ви трябва. Или някаква силна испанска социална общност.
Не знам как са испанците с фацето, но ви трябва профил на поне 1-2 години, с публикации по темата. Може да направите група, където да се обсъждат нещата. Не само реклама на сайта, но да има общи съвети. И там този профил да вдъхва доверие с публикациите си. Плюс още няколко клакьори, но внимателно.
Пуснете някаква тематична игра с награди. Ако един климатик на месец ви се струва скъпо, поне на два или три месеца давайте. Анонсирайте и по една безплатна профилактика на месец. Ей такива неща за стръв и популярност.
Трябва да изградите бранд, който вдъхва доверие. Само с гола реклама и привлекателни цени трудно се търгува.
 
От: Малък брой продажби.

Сайтът не ми вдъхва доверие нещо.
Сменетe го този имейл на gmail. Вкарайте една страница "За Нас". Покажете ревюта от ваши клиенти, може да се вгради да се показват ревютата от TrustPilot, Reviews и др.
 
От: От: Малък брой продажби.

Видях, Сайта изглежда окей. НО Има върху какво да се работи:
Метатагове почти няма.
Добави тези във header:
<meta name="keywords" content="тук напиши ключови думи, като разделиш със запетайка" />
<meta name="robots" content="all,index,follow" />
<meta name="revisit-after" content="7 days" />
да ти сканират роботите съдържание за нов контент.
<meta name="searchtitle" content="напиши пак ключови думи" />
<title>Aires acondicionados Daikin, Osaka, Mitsubishi Electric, Carrier, Daitsu, Fujitsu - Valencia - Aire acondicionado en Valencia</title>
Този тайтъл, не е много добър, опиши самия сайт за какво е, ане марките да напишеш. НО да е кратък
Javascript махни от хеадъра и сложи във футъра.
Във хеадъра имаш плеснат css, сложи в един отделен файл.
Имаш Оптимус прайм във футър???транформър?
Всичко друго е окей : ) тези неща се оправят за 15 минути :)

Направи за всеки случай и един .htaccess Файл да ти се кешират нещата, за да не теглят потребители отново и отново едни и същи неща.
HTML:
## EXPIRES CACHING ##
<IfModule mod_expires.c>
ExpiresActive On
ExpiresByType image/jpg "access 1 year"
ExpiresByType image/jpeg "access 1 year"
ExpiresByType image/gif "access 1 year"
ExpiresByType image/png "access 1 year"
ExpiresByType text/css "access 1 month"
ExpiresByType application/pdf "access 1 month"
ExpiresByType application/x-shockwave-flash "access 1 month"
ExpiresByType image/x-icon "access 1 year"
ExpiresDefault "access 2 days"
ExpiresByType text/javascript "access plus 1 month"
ExpiresByType text/x-javascript "access plus 1 month"
ExpiresByType application/javascript "access plus 1 month"  
ExpiresByType application/x-javascript "access plus 1 month"
</IfModule>
## EXPIRES CACHING ##




<meta name="searchtitle" content="напиши пак ключови думи" />

това наистина ли работи?
 
От: Малък брой продажби.

Мен сайта ми изглежда доста добре, аз лично не бих се занимавал с мета тагове, оптимизация и други подобни на този етап, не е това проблема.

Може в тази индустрия броя продажби да е нормален. Климатиците са си комодитизирана стока, където е най-еветино и с най-добри условия хората купуват. Ако има голям магазин (както тука технополис) където климатиците са на същите цени като вашите, проблема е в самата бизнес идея, не в сайта или ркеламата.

1. Подобни сайтове е добре да адресират страховете на хората и да ги смекчават. При поръчка на климатик примерно хората ги е страх да не ги преебат, да не се развали, да не е сложен монтажа, да не ги бавите, да не купят менте. С едно изречение най-отгоре всеки един от тези страхове се премахва (Ние сме лидер в индустрията, монтираме еди си колко си климатика дневно, всички са доволни, монтаж до еди си колко си дни, безплатен технически ремонт на място ако имате проблеми до 1 седмица след покупката, т.н т.н, не разбирам от климатици, но схващаш идеята). Маркетинговия термин за тези страхове е "триене". Като намалиш триенето, нещата вървят по плавно и много повече хора купуват. С добре написан хедлайн най-оптгоре може и с 500% да увеличиш продажбите.

2. Рекламата в фб/гугъл трябва да избира хората който активно търсят и планират скоро да закупят климатик. Лошо направена реклама привлича всякакви хора който просто разглеждат. CTR е висок, което заблуждава че рекламата е добра. Добре направена реклама има много по-нисък CTR, но компенсира с много по-високи конверсий.

3. Добро съответствие между реклама и уебсайт. Човека като прочете рекламата му се създава определено очакване, ако съдържанието на сайта не е 1:1 с това очакване, баунс рейта ще е огромен.

Резултатите от analytics - средно време на сайт и баунс рейт говорят ясно къде е проблема.

В фб тясен таргетинг на интереси + възраст И местоживеене излиза много по-скъпо. Или тясно място, или тясна демографика, едно от двете само.

Имейла в гмайл убива всичко, по-добре го изтрийте и оставете само телефона, поне 20% подобрение ще има :shock:

Сайта е хем малък, хем не-специялизиран, какъв е тоя магазин за часовници, климатици и варячки на картофи :shock: Направете отделен сайт само за климатици по добре ще е.

Това че имате 35% пазарен дял и 100 души персонал го сложете някъде да се вижда.
 
От: Малък брой продажби.

Колко малко са тези малко продажби? 5-10 седмично, 5-10 месечно? Ако продаваш от 3 до 10 климатика на месец си е повече от добре.
 
От: Малък брой продажби.

Влизам в графата 3 до 10, или по-точно съм там някъде, но трябва да са повече, за да са доволни шефовете, мисля че ме разбираш :)
 

Горе