Махам се от ДСК

ЦКБ таксата е 1.70лв на месец, а теглене от ЦКБ банкомат е 0.20лв. Иначе чужд банкомат си взимат по 1лв. Едно време месечната такса беше само 0.80лв.

Беше.. Аз тогава си направих една VISA и до ден днешен си я имам. Мисля, че и за други операции на банкомат на ЦКБ, като да си провериш наличност и прочие взимат пари.
 
Така е. Но аз ползвам най-ниския пакет. Доволен съм. Когато имат проблем, веднага качват инфо. Транзакциите ми се правят мигновенно и освен това заради комбинацията от собствена система за разплащане и Борика, тегленията ми от чужбина пристигат за до 72 часа.
 
Така е. Но аз ползвам най-ниския пакет. Доволен съм. Когато имат проблем, веднага качват инфо. Транзакциите ми се правят мигновенно и освен това заради комбинацията от собствена система за разплащане и Борика, тегленията ми от чужбина пристигат за до 72 часа.

Ето това е приказка! Повече от това, здраве му кажи. Да не кажа при мен какво е в момента, че ще му стане лошо на автора.
 
По добра оферта от 2лв на месец е баз пари, ама маи няма да намериш вече такава. Като изключим таксите ДСК имат доста предимства. Бяха и едни от 1-вите с приложение за банкиране. СМС известяването им идва в рамките на минута. Докато на ЦКБ с повечето случаи идва на другия ден. Днес тягла пари, утре ми идва СМС-а :D
 
Последния път ми искаха 3 лв, за да преведа 12 и ги питах дали искат барабанче, че да водят колоната от институции, които може да отидат на майната си!
 
Последния път ми искаха 3 лв, за да преведа 12 и ги питах дали искат барабанче, че да водят колоната от институции, които може да отидат на майната си!

При мен така се случи, че за да не се разкарам 200 метра, до офиса на банката я която имам сметка, отидох при тях. Бяха по близката банка и викам, колко толкова може да вземат. Трябваше да платя нотариална някаква заверка... И докато разбереш както става 12 лв такса и 9 лв превод :)
 
Да споделя и аз малко опит от банките в БГ. Имам сметки в няколко банки, ситуацията е на 90% идентична - много такси, неинформирани служители, някъде са малко по-любезни само. Към момента съм открил в УниКредит, ДСК, ПИБ.

УниКредит - любезни са и в повечето клонове знаят за какво са там, развита клонова мрежа, имат цели центрове с АТМ-та в центъра, където да си свършиш работата през уикенда на спокойствие, когато не става да си преведеш пари между сметка от банка в банка. Нямат такса за теглене на банкомат, ниски такси, само 0,96лв за теглене от друга банка. 2 лева месечна такса, дерат за превод в USD по IBAN от Paypal - на 100 лв конвентирана стойност, изпратена от пейпал, 15лв остават за банката. НЕ знам при другите как е, но реших да не пробвам с по-голяма сума, че ми стана зле като го видях това.

ДСК - Много мизерна работа. Ама като казвам много....
Отвратително неинформирани служителки в клоновете. Не знаят за какво са там, някои от тях са и доста груби. Трябва да ходиш до клон за ВСЯКО нещо. Регистрация за онлайн банкиране, добавяне на сметка, всичко... никой не ти казва, че трябва онлайн банкиране да си пуснеш в клон, няма как онлайн или по телефон, отговорът на въпроса "Защо не ми казахте" е "Ама вие що не казахте, че искате онлайн банкиране, бе господине???!!". Ако не питаш за всяко нещо, не стават нещата. Всичко става с МНОГО хартия. 12 страници подписваш като ти дават достъп да онлайн банкиране. Престанах да ги броя като си откривах сметката. Стоях, четох 15-20 минути, после се отказах. Никой не ти казва какво толкова аджеба пише в тези десетки страници, просто подписвай на всяка страница... В колцентъра нещата са трагични. Такси взимат и за да пръднат. Зле развита клонова мрежа, банкоматите са на възрастта на баба ми, не можеш да правиш нищо освен теглене на пари на тях. Ако искаш нещо - до клон ще идеш! На Коледа през 20 минути ми пращаха на телефона нотификации от мобилното приложение "Весела Коледа от банка ДСК!". По обяд се изнервих всичко да ми е с нотификации от тяхната мизерна банка и махнах приложението до края на деня, нито мейли виждах, нито нищо. По имейл отговорят за две-три седмици.

ПИБ - почти изцяло съм доволен, служителките в клон са много мили, но на моменти твърде много се обаждат да питат тук-там и не знаят какво да ти отговорят, общо взето висиш повече от необходимото. Бърз отговор от кол център и имейл поддръжка, качествени услуги.

Доволен съм от ПИБ и УниКредит, по-скоро от ПИБ за момента...
 

Горе