По дизайна няма да коментирам, има много неща, които бих променил, ако беше мой магазин, но както и да е, с времето ще ги изпипаш нещата, предполагам.
На мен което ме интересува като маркетолог е следното:
1. Логото ти е мега грозно. Ако логото ти не предполага бутиков тон към потребителя, ще се замислят дали да купят от теб. Лошо.
2. Направи бутона ти от "Купи" на "Купи сега" и направо да ги води на чекаут. По този начин хем влагат повече намерение на закупят( говорейки чисто психологически), хем шанса да се откажат от поръчката или нещо да ги разсея по средата на поръчването е по-малък. Колкото по-малко секунди отнема на някой да поръча от теб, толкова ще ти е по-висок кънвършън рейта.
3. Продуктовите ти описания са... средностатистически. Продуктите, които ще рекламираш с платена реклама трябва да са максимално оптимизирани в това отноешени. Окей ммагазините продават продукти, наистина добри магазини продават истории. В твоя магазин дори където има истории са некомпетентно написани. Защото не ангажират вниманието на хората към точно определените неща, които ще ги накарат да закупят.
4. Нямаш булет пойнтс по описания. Кънвършън рейта го брой надолу.
5. Самият им формат е един никакъв - ползвал различни шрифтове, болднат и неболднат текст, италик и т.н. да предадеш повече смисъл и събтекст.
6. Сложи повече social proof и urgency неща в продуктовите описания. Ако не ми каже защо трябва да купя от теб, защо сега, защо не после, защото трябва да съм супер спокоен, че бранда ти е коректен и тем подобни - ами просто ме оставяш да си направя собствени изводи относно отговорите на тези въпроси. Това не е ефективно.
7. Всичко това трябва да е оптимизирано за начина, по който ще си водиш трафик към сайта. Едно добро ad copy може да ти направи кънвършън рейта 5 пъти по-голям, или по-малък, в зависимост от това как се комбинира в нещата на лендинг пейджа.
8. Винаги крафтваш нещата така, че да са максимално разбираеми и лесно и бързи за човека с най-ниско IQ от потенциалните ти купувачи. Иначе ще го загубиш него като клиент и ще трябва да разчиташ само на хората, които ще отделят време да поръчат продукта ти по единствения начин, който си предоставил, без да обясниш защо и как. Сложи телефон за поръчване в продуктовата страница, упомени колко е доставката, колко е бърза, сложи скайп за поръчка или ФБ месинджър. Колкото повече опции им дадеш, толкова по-малко клиенти ще пропуснеш.
Това е някакъв дропшипинг магазин. Ако разчиташ хората просто да попаднат в магазина ти и да купят - ами няма да стане. По-лесно ще продадеш същите продукти на двойна или тройна цена с правилен тон в сайта ти, и правилния маркетинг, отколкото просто да очакваш хората да купят, защото при теб е евтино или не е супер скъпо. Да, има такива потребители, но те обикновено ще си направят труда да потърсят и в други магазини преди да купят.
С две думи - виж как ги правят нещата хората, които влагат много пари в магазините си, защото щом влагат, значи оптизират за ефективност. И чети/гледай/слушай много ресурси по въпроса. Онлайн търговията е и наука и изкуство, и с можене се продава много повече отколкото с претупване.