webmast367
Well-Known Member
Здравейте, на 07.02 закупих в кеш телефон от виваком, без договори, без нищо, макар да съм лоялен клиент. До тук добре. Взехме телефона, вечерта стоя на зарядно и на другия ден не искаше да се включи.. светва - огасва, и така постоянно, нито включва, нито изключва .... в общи линии е проведен точно 1 разговор през него. На другия ден на 09.02 отиваме във магазина на Виваком и казвам, че телефона не става за нищо и искам да бъде подменен... казаха ми че до 24ч. Ще се обадят да кажат дали от софия удобряват замяна. Днес 10.02 ми се обаждат от магазина и казват, че не е удобрена замяната, и единствената алтернатива било да го оставя, да го пратят в сервиз и до месец, ако не успеели да го поправят тогава да се подменял. Е какво правя в случая? Казах, че не съм съгласен да ми ремонтират счупен телефон, който дори не е ползван, че искам нов, те ми казват, че са минали 24 часа и тази опция я нямало е техните клаузи. Споменах за законите че в 14 дневен срок мога да върна стока, те пак повтарят че няма такъв филм и само сервиза е опцията... звънях на оператор и там същото.... моля дайте съвет към кого да се обърна, или как да процедирам, имам ли опции... мислех да хвана адвокат и да ги съдя, но първия с който се консултирах каза, че било загуба на време.
Телефона не е кой знае колко скъп 400лв, но смятам че не е редно да им чакам кефа сега 1 месец да го мъкнат по сервизи и дефакто да си купувам счупен отремонтиран телефон, който 100% ще стои повече време по сервизи отколкото да се използва.
Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем, моля да даде съвети и идеи. Благодаря!
Телефона не е кой знае колко скъп 400лв, но смятам че не е редно да им чакам кефа сега 1 месец да го мъкнат по сервизи и дефакто да си купувам счупен отремонтиран телефон, който 100% ще стои повече време по сервизи отколкото да се използва.
Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем, моля да даде съвети и идеи. Благодаря!