От: Моята идея- вашето мнение
Домейна е готин - въпроса е по-скоро как ще го използваш.
Ако ти се занимава най-удачно ще е да направиш сайт да е за купонна система. Таксуваш даден ресторант/заведение/бар да им направиш купонна система - такава, към която можеш да се абонираш през мейл, смс, мобилна апликация( малко по-трудно за изпълнение от първите два варианта). Таксуваш месечен абонамент - флат фий + пази за всеки събскрайбър в личната система на заведението и се разбираш със собственика колко пъти да пращаш СМС-и с купонни оферти към потребители, мейли и т.н. Тези с мейлите принтират купона и отиват в ресторанта, за да го ползват. Тези с телефоните си запазват смс-а с купона и пак на място го показват. Тези с апликацията пак така. Собственика печели от това, че ще има някаква базисна печалба от всяка купон оферта + ако хората с купоните си поръчат нещо извън менюто, което получават от купона. Или ако доведат роднини, приятели и познати, които нямат купон - собственика от тях си прави нормалната печалба. Това ти е селинг пойнта. Напечатваш флаери и брошури за всеки отделен ресторант/заведение/бар с техен личен код и метод за събкрайбване - идеята е всяко заведение да си има свой собствен лист със събскрайбъри - това им е важно и на тях, и на теб. И така си правиш нещата, че ако имаш 10 заведения, които си спамят събскрайбърите по 1 път на седмица, което е 4 пъти месечно - да намериш други заведения, които са говоти да ти платят да спамнеш събскрайбърите на тези 10 заведения с тяхната оферта. Така ще намериш нови клиенти много по-лесно, а и ще си удвоиш приходите от вече изградената система.
По 100лв. да правиш чисто на месец от заведение в началото - пак е нещо. Идеята е, че заведенията активно ще ти асистират мрежата им от събскрайбъри да се разраства, така че тя постоянно ще расте с добри темпове. А всеки процент нарастване на тази мрежа от събскрайбъри на теб ще ти носи първо повече от месечни абонаменти и второт - повече приходи от бъдещите ти клиенти, които ще искам резултатите днес и сега и с радост ще ти платят каквато сума им кажеш, за да спамнеш твоята вече изградена събскрайбър мрежа.
Дали ще се иска много работа по това - със сигурност. Но пък можеш да таргетираш глобално, без да се притесняваш от това, че не си в същия град като потенциалните ти клиенти. На теб те интересува да ти платят sign-up fee + първия месечен абонамент. Ти от тези пари заделяш за дизайн на флаер, който заведението да си поставя на масите - там ще е описано как хората да събскрайбват за купони. Можеш да поръчаш флаерите онлайн, да ги платиш онлайн и да ги пратиш директно на който адрес трябва - така че таргетирането на клиенти от Англия и САЩ е напълно възможно и честно казано - по-умният вариант. В България тази услуга не знам дали ще стане, не съм проучвал как са нещата тук, но освен дискотеките едва ли друг наистина би се възползвал.
Най-важното е, че няма ти да търсиш клиенти и потребители. Заведенията вече си имат редовни такива - твоята работа ще е да караш редовните посетители на заведение еди-кое-си да го посещават вместо 1 път в година - 2 пъти в годината. Казвам го като пример. Ти ще си доволен, собственика на бизнеса ще е доволен, клиентите ще са доволни, че са получили отстъпка.
А домейна ще можеш да го ползваш или като сайт, който да промотира услугите ти или след време като сайт, който промотира купонни оферти срещу flat fee. Това вече ще е възможно ако имаш таргетирани събскрайбъри от едно и също населено място.
Въобще - много неща можеш да направиш с домейна.