От: Мръсните тайни на българския интернет (голям материал от "24 часа")
Май рекламодателите са се отдръпнали от сайта на 24 часа и сега се борят да натапят конкурентите си
НО в повечето материал има истината .... FB феновете се търгуват и трябва да свикнат с това
: D
И за двете си прав многоооооо. Не се прави такава статия, ако не си го закъсал с рекламодателите и определено търговията с фенове и фейсбук трафик не може да е нещо странно или лошо. Инвестираш за шер на статията си и получават трафика, който е заинтересуван в нея.
Иначе извращение си е интернет пазара тук и скоро май няма надежда да се оправят. Най се кефя когато някоя марка набива големите бюджети за имиджова реклама, като не успят да покрият основните канали, където са техните най-таргетирани потребители. Но това сме го дъвкали много. Може ли да ми продаваш лаптоп с план за безжичен интернет в сайтове, където влизат само хора на определена възраст, които грам не ги вълнува. И ей такива парадокси.
И какво реват толкова? И аз не бих продавал, например, таблети без преди това да мине рекламата през технологичните сайтове. Да си плесна рекламата в информационен сайт без преди това да съм намерил тези, които са ми по-голям таргет си е едно много олигофренско маркетинг виждане за нещата. Но и хората там, които управляват тези кампании са едни идиоти. Знам една шефка на маркетинг отдел, която я интересува повече с какви обувки ще отиде на среща, отколкото каква кампания ще пусне за компанията си. Абсолютни издънки.
И кво? Не ги е*е за резултата. Колко тъжно. Или една реклална агенция ми каза нещо много тъпо, личеше си, че хората там бяха на заплата и никой нищо не искаше повече от живота. "Клиентът гледа обема, за това доста по-големите медии взимат почти цялата реклама". Шибан идиот. Аз пък си мислех, че клиента гледа резултатите. Явно съм се объркал нещо аз.
Всичко това го споменавам, защото всеки си има собствени разбирания за правилно управление на кампании и умно водене на маркетинга в интернет среда. Но съм много разочарован от това, което масово гледам по фирмите. Пълен идиотизъм цари там.
Та и тези...колко са добри, колко трафик имат, как им бил добър. Ако ще правиш имиджова реклама, акцентирай върху успешните кампании, които си имал (ако си имал де). Сложил едно каре във вестника и банер на сайта, и вече е докарал бизнес на клиента си. Да, точно така се случва.