От: Мъдри Мисли
1. Моят бизнес разделя професионалните продавачи от добрите имитатори. Тези, които са упорити ще успеят. Тези, които лесно се обезкуражават-НЕ.
2. Бъди представител на действието, а не участник, повлиян от събития!
3. Няма да разбереш дали си спечелил ако не отбелязваш точките!
4. Благоприятните възможности се появяват пред мен единствено след многогодишната основа, която съм положил
5. Продажбата е комбинация от логика и мотивация!
6. Успехът е да повярваш, че това, което правиш си струва и че да го правиш добре наистина има значение!
7. Бъди готов да работиш по 12-14 часа на ден през първите 5 години ако искаш да успееш
8. Ако имаше мозъчен тумор щеше ли да искаш неопитен хирург на непълен работен ден да ти прави операция?
9. Гордост и реализация ме задържат мотивиран да работя, не пари!
10. Как се справяш със себе си в най-лошите ти дни ще определи твоят успех в бизнеса
11. Нивото на твоя успех зависи от личното ти ниво на носене, споделяне и даване!
12. Всеки има правото да бъде чут. Но ти трябва да заработиш правото да те вземат на сериозно
13. Ако не се държиш професионално няма да имаш собствен бизнес
14. Трябва да установиш в какво си експерт и да развиеш ниво на доверие в тази област преди да започнеш да продаваш каквото и да било.
15. Винаги има повече от един път към града. Успешният професионалист винаги ще го намери!
16. Ние сме в бизнеса разбиращи облицовката и разчупващи комуникативната бариера, за да разкрием пейзажа
17. Ако развлечението и забавата напусне работата ти-прекрати това!
18. Трябва да осъзнаеш, че работата ни не е такава да обучава хората, а да ги накара да действат
19. Ако попиташ 1000 преуспели професионалисти в продажбите как го правят ще получиш 1000 различни отговора!
20. Не казвайте на клиентите си колко добри сте. Дайте им да го разберат
21. Ние сме опитали от агонията на отказа и екстаза на приемането
22. Никога не си харчи комисионната преди да ти се плати!
23. Когато професионалистът по продажбите се нуждае от комисионната повече, отколкото евентуалният клиент се нуждае от продукта, тогава и професионалиста и клиента са в беда
24. Сладостта от ниската цена скоро ще бъде забравена, но горчивината от ниското качество никога. То винаги натежава
25. Най-добрия начин да задържиш клиентите си не е като ги отблъснеш
26. Когато знаеш и разбираш, не се страхуваш от нищо и никого
27. Ако тревата е по-зелена от едната страна на оградата, съвсем случайно и сметката за вода ще бъде по-висока
28. Сладостта на ниските цени никога не е равна на киселината от ниското качество
29. Плаща се накрая, за да имате най-доброто в началото
30. Доброжелатеството е първото и единствено предимство, което конкуренцията не може да продаде по-евтино или да унищожи
31. Разбери какво правят всички останали и после не прави същото
32. Никога не знаеш дали си конкурентно способен докато не загубиш сделка
33. Никога не знаеш колко добър си, докато не се изправиш срещу най-добрия
34. Не искате ли продукта, който сте закупили да бъде във вас тогава, когато най-много се нуждаете от него?
35. Дълготраен проблем се решава с дълготрайно решение
36. Ако мислите, че образованието е скъпо пробвайте незнанието и плащайте вечно!
37. Не възприемам клиентите си като клиенти докато не купят от мен поне два пъти и не се допитат първо до мен за съвет!
38. Най-великата добрина, която можете да направите за другите не е просто да споделите с тях богатството и достиженията си, а да им разкриете тяхната истинска същност!
39. Ако доходът не е разпределен-той ще бъде изхарчен
40. Оставям потенциалните ми клиенти да ми кажат какво искат и от какво имат нужда. А това става ако аз им задам правилния въпрос и изслушам отговора
41. Всичко, което имаш в една среща с клиент е ДОВЕРИЕ. Веднъж престъпиш ли границата му ти имаш едно НИЩО
42. Никога не копая дупка за някой, който ще я напълни след мен
43. Има ли причина поради която ние не трябва да доведем тази покупка до край сега?
44. Човекът, който има всички отговори принципно е онзи, който взема най-малко участие в разговора
45. Възраженията започват да се изчерпват, когато вие преодолеете страха си и предубежденията си
46. Не отговаряй на възраженията-играй, за да спечелиш!
47. Повечето хора не обичат да купуват, но обичат да притежават!
48. Господин Клиент, никой няма силата, която имате вие Вие да въздействате на живота на семейството си-сега!
49. Какво искате нашия продукт или услуга да направи за вас господин Клиент?
50. Изисква се човек с характер да купи продукта ми за семейството си, а нещото което ние все още не продаваме е характер!
51. Моят продукт е като климатика в колата ви. Може да не спестява разходи, но прави пътуването далеч по-удобно!
52. По-добре да го имате и да не ви потрябва, отколкото да ви трябва и да го нямате
53. Моят продукт не коства, а плаща!
54. Да купиш мой продукт е все едно да си купите камион. Вие нито го харесвате нито го мразите. Вие просто го използвате
55. Можеш да получиш от живота всичко, което поискаш ако помогнеш на достатъчно хора да получат това, което те искат
56. За мен е привилегия да продавам продукт, чрез който купувачът винаги печели
57. Считате ли настоящата си работа за работата на живота ви?
58. Моята роля е като тази на огледалото, което аз се опитвам да насоча срещу клиентите си, за да им помогна да видят това, от което наистина се нуждаят.
59. Професията, която сме избрали изисква умението да обслужваш и желанието да жертваш
60. Ако не харесвате моя продукт, значи не харесвате пари!
61. Искате ли да бъда честен с вас или да бъда дипломатичен? Кое избирате?
62. Използвай трите П-та: парирай възраженията, подсигури и продължи
63. Ако аз ви дам една добра идея вие ще имате ли ангажимента, възможността да правите бизнес с мен?
64. Моята работа е да ви дам най-добрата цена за вашите пари, което никога не е най-евтиното или най-скъпото, а нещо което е някъде по средата
65. Можеш да заведеш жадно магаре да пие вода, но не можеш да го накараш да пие!
66. Господин Клиент ето ви един химикал. Задраскайте това, което не искате за себе си и вашето семейство!
67. Казах ли нещо, което вие да не можете да разберете или да не сте съгласни с мен?
68. Човек яде ябълка хапка след хапка. Отхапете толкова, колкото може да си позволите
69. Ако знаете по-добър начин, използвайте го. Ако не знаете, по-добре използвайте моя метод!
70. Дайте ми възможност да заработя правото си да ви имам като клиент
71. Какво искате господин Клиент? Да го направим необходимост или да го направим плюс?
72. Запомнете, че когато показвате цената за вашия продукт, трябва да покажете също и печалбата от него
73. Продавайте идеята, а не числото. Числото ще се промени, но идеята няма.
74. Само не ме молете да ви дам време, защото всичко което мога да направя е да ви го продам!
75. Искам грешката да е ваша, че не сте си купили, а не моя че не съм ви продал
76. Винаги описвайте продукта си не по това какво е, а по това какво прави
77. Успешните хора гледат да си осигурят привлекателен резултат, а неуспешните се оглеждат за привлекателни методи
78. Правили ли сте някога нещо, което да е било в интерес на вас и вашето семейство, за което да сте съжалили след време?
79. Има голяма разлика между добре звучаща причина и причина, която звучи добре
80. Твоите планове могат да са сомодовършващи се или сомоунищожаващи се-изборът е твой!