apostol
New Member
НА РЕКЛАМНИЯ ФРОНТ НИЩО НОВО
И телевизията, и радиото денонощно ни заливат със словесната помия на българската реклама. На това поприще простотията и простащината се вихрят с пълна сила.
Подбрал съм някои текстове на реклами, които са истински ШУНДЬОВРИ. Полюбувайте им се…
„В реалния живот диарията е самотно занимание.”
„Моля да станем на крака, ей така, по- силно…”
„Спечели свежарски iPod!”
„Четкай като зъболекар!” (Какво ли четкат тия пусти зъболекари?...)
„Истинският фен обича маниашките неща.”
Не остава по- назад дори такава реномирана марка като Camey. Нашенските текстописци са им измислили прелестен слогън:
„… и въведи любимия в твоята игра.”
Какво ще кажете за тези бисери:
„Не спира влака, спира шума.”
„Гони петната като леопард.”
Крайно подозрителната фирма “Hild”, която учи българите как да оставят децата си без наследство, ни затрупва в клипа си с един набор от случайни фрази, между които няма никаква логическа връзка. Ето ги:
„Децата откога пораснаха, а пък аз… не мога да порасна.”
„Глупости! Сега сме кротки като агънца.”
„Живее ми се, бе!”
Не мога да отрека обаче, че някои наши рекламисти използват безупречен български език. Като например в тази реклама:
“Fireball. The energy drink.”
В тази връзка се сещам и за още нещо. Сигурен съм, че сте чували често тази реплика: „Дори моите дрехи казват: „Не използвай белина!” На какъв ли език и го казват дрехите?...
Стига вече с тези дивотии! Дайте по- добре да фрапираме лятото!
АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ
И телевизията, и радиото денонощно ни заливат със словесната помия на българската реклама. На това поприще простотията и простащината се вихрят с пълна сила.
Подбрал съм някои текстове на реклами, които са истински ШУНДЬОВРИ. Полюбувайте им се…
„В реалния живот диарията е самотно занимание.”
„Моля да станем на крака, ей така, по- силно…”
„Спечели свежарски iPod!”
„Четкай като зъболекар!” (Какво ли четкат тия пусти зъболекари?...)
„Истинският фен обича маниашките неща.”
Не остава по- назад дори такава реномирана марка като Camey. Нашенските текстописци са им измислили прелестен слогън:
„… и въведи любимия в твоята игра.”
Какво ще кажете за тези бисери:
„Не спира влака, спира шума.”
„Гони петната като леопард.”
Крайно подозрителната фирма “Hild”, която учи българите как да оставят децата си без наследство, ни затрупва в клипа си с един набор от случайни фрази, между които няма никаква логическа връзка. Ето ги:
„Децата откога пораснаха, а пък аз… не мога да порасна.”
„Глупости! Сега сме кротки като агънца.”
„Живее ми се, бе!”
Не мога да отрека обаче, че някои наши рекламисти използват безупречен български език. Като например в тази реклама:
“Fireball. The energy drink.”
В тази връзка се сещам и за още нещо. Сигурен съм, че сте чували често тази реплика: „Дори моите дрехи казват: „Не използвай белина!” На какъв ли език и го казват дрехите?...
Стига вече с тези дивотии! Дайте по- добре да фрапираме лятото!
АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ