dnc
Well-Known Member
Наскоро се бях замислил какво ми помагаше когато се занимавах с офлайн продажби и просто си спомних, че най-големите сделки бях не заради %-та отстъпка, а зардади това, че клиентите ми вярваха и бяха свикнали смен. Бях коректен и с много от тях все още сме добри приятели, дори и след 10 години.
Смятам, че доверието е основата на добрите бизнес отношения и сега когато продавам предимно онлайн се замислих как е най-добре да се създаде доверие в отсрещната страна.
Кое е общото между продажба на домейн и продажба на прах за пране?
Добрите търговци не се фокусират върху продукти или услуги, поне не в началото. Добрите търговци започват с изграждането на истинско доверие.
Никога няма да стигнете до продажба ако не започнете с изграждане на доверие. Oсобено след като в наши дни сме заобиколени от scam и нискокачествени стоки и услуги. Така доверието се превръща в най-големият фактор, който купувачите вземат под внимание.
Как да създадете атмосфера на доверие с потенциални и настоящи клиенти?
Когато говорим за B2B продажби трябва да отбележим, че купувачите търсят информация, която е полезна и подходяща. Tе не се доверяват на прекалено настъпателни “продавачи” и не обичат да се чувстват притиснати до стената.
Всички сме затрупани с нецелеви реклами и неподходящо маркетингово съдържание ( въпреки усилията на Google ). В тази среда на претоварване с информация, конвенционалните тактики на продажбите като cold calls и cold emails вече не работят така добре.
Цялата статия https://bit.ly/2sGo8fM
Смятам, че доверието е основата на добрите бизнес отношения и сега когато продавам предимно онлайн се замислих как е най-добре да се създаде доверие в отсрещната страна.
Кое е общото между продажба на домейн и продажба на прах за пране?
Добрите търговци не се фокусират върху продукти или услуги, поне не в началото. Добрите търговци започват с изграждането на истинско доверие.
Никога няма да стигнете до продажба ако не започнете с изграждане на доверие. Oсобено след като в наши дни сме заобиколени от scam и нискокачествени стоки и услуги. Така доверието се превръща в най-големият фактор, който купувачите вземат под внимание.
Как да създадете атмосфера на доверие с потенциални и настоящи клиенти?
Когато говорим за B2B продажби трябва да отбележим, че купувачите търсят информация, която е полезна и подходяща. Tе не се доверяват на прекалено настъпателни “продавачи” и не обичат да се чувстват притиснати до стената.
Всички сме затрупани с нецелеви реклами и неподходящо маркетингово съдържание ( въпреки усилията на Google ). В тази среда на претоварване с информация, конвенционалните тактики на продажбите като cold calls и cold emails вече не работят така добре.
Цялата статия https://bit.ly/2sGo8fM