harkon
New Member
-Обаждам се от ул.Тунджа 6, купих си уредба.
-Г-не какъв е въпроса ви?
-Не работи десния капак, да ви я докарам ли?
-Това е РОST bank, а не сервиз, лек ден?
-Ало, получих си лайн картата с пари!
-Е какъв ви е въпроса, че не разбрах?
-Добър ден,искам да питам в код 5613 каква наличност има?
-Какъв е този код г-не?
-PIN кода ми е.
-Ало, как мога да кандидатствам за любителски кредит?
-Явно ще бъде трудно!
-Ало, до колко часа работите да дойда да си платя?
-Касите работят до 18.30 часа господине.
-А, там имали къде да се спре?
-Къде господине, на самата улица ли?
-Не бе, не, има ли вътре къде да си спра колелото, щото не се заключва?
-Господине, това е банка, няма как вътре да спрете!
-А добре, добре....
Ало мога ли да потуша задължението
Ало, искам да проверя дали ми е увеличен дяловия капитал?
-EuroLine Кръстева, с какво да помогна?
-Какво? Червения кръст ли, имам грешка значи...
-Добър ден искам да ви кажа че не си получавам извлеченията.
-За кой месец не сте получавали?
-Първо искам да ви кажа че вашта система е реката влачи картофите. Вие плащате на Български пощи, а те не си вършат работата .Ами теглете им една Майчина.
-Господине аз ще направя запитване към Български пощи.
-О,о,о,...вие така казахте и предния път ама не хвана декиш, Зелето втаса. Бяхте много любезна и благодаря че ме изслушахте.
-Искам да знам какво става, мушкам я, мушкам я,.....мушкам..
-Какво мушкате госпожо?!!
-Картата мушкам.
-Къде госпожо?
-В таковата я мушкам / в банкомата / :)))
-Искам да проверя колко ми дължите?!!! (Поредният веселяк)
-Купих си компютър в петък, вие ли поставяте интернет карти?
-Не, ние сме кредитни карти! :-о
Как ми вървят движенията по картата?
- Добър ден, закъсняла съм с плащането, ще имам ли лихво-точки?!!!))
- Ало, картата ми е монтирана на един лист, как да я ползвам?!!!
-Искам да си купя една вана ама не ми се разрешава? Защо така? Да си избера друга?
-Каква е стойността на ваната?
-Ценността й ли? /мнго бързо говори и не ме изслушва/ ами тя едно голямо бижу, мисля, че е ценна??????))
Ало, не съм получил разфасовката на картата!?!
- Забравила съм си ЕГН-то на картата...
Ало, тука сте се обаждали на моралния ми поръчител.........
Ало, кажете от къде да ходя да си купя такава кредиторна карта !?!?
-Кажете ми сметката, не получих плик??
- Свърши ли ми банката?
-Момент да си погледна последните 4 цифри на ЕГН-то, защото преди известно
време си го смених......
Вчера ви излъчих факс, дали е там????
-Обажда се един свободен гражданин как мога да ви попитам за едно нещо?
Ало, дали ми е нормално съзнанието на Евролина?(говори за статуса, състоянието на картата)
Ако нямам повече пари да внасям ще продължамам ли да получавам писма, че съм Ваш почитател???
-Как мога да си получа картата?
-Картата се доставя от куриер на адреса, които сте посочили за
кореспонденция.
-А развлечение как ще получавам?
-Ще ви го изпращаме всеки месец по пощата на същия адрес.
Добър ден, искам да подам молба за увеличаване на лихвата! Къде мога да го направя???
Ако ви кажа ЕГН-то можете ли да ме видите как изглеждам?
- Гласувах за вас и сега се обаждам, за да проверя дали сам одобрен?
кл: Получих Пин-а и банкомата на картата, кога ще получа пощата си? :-0
- Ало, чувате ли ме? Получих си пинко кода, ами с картата как става получаването?
Задължително ли трябва ди казвам името ако искам да кандидатствам за кредит?
-Ало, добър ден! Трябва да получа кредитна карта, ама още не съм я получил. Получих цифрите пък картата я няма!
Всеки ден по два пъти ли имам право да си греша ПИН кода?
Клиент: Аз вече не мога да си плащам телефона, защото не ми превеждат заплата. Ползвам апарата от март месец ( сега е август) и искам да отида и да го върна в магазина.Дали ще ми го приемат и ще ми върнат парите????
Имам сведения, че ако до 1 месец върнеш парите, играеш за по-голям кредит?!?
Ако Ви кажа, че съпруга ми е умрял тогава кой ще плаща!!???? Свети Петър ли!!!?
Клиент кандидатствал в магазин и неодобрен се обажда да попита за причината
Оператор: Господине, съжалявам но причина за отказа не се дава, ако желаете кандидатствайте отново
Клиента недоволства и започва да коментира фирмата, продукта и т.н.
Оператор: Господине, телефона е за информация, а не за коментар; други въпроси имате ли?
Клиент: Да-а-а, една свирка ще може ли да ми направите?..
-Г-не какъв е въпроса ви?
-Не работи десния капак, да ви я докарам ли?
-Това е РОST bank, а не сервиз, лек ден?
-Ало, получих си лайн картата с пари!
-Е какъв ви е въпроса, че не разбрах?
-Добър ден,искам да питам в код 5613 каква наличност има?
-Какъв е този код г-не?
-PIN кода ми е.
-Ало, как мога да кандидатствам за любителски кредит?
-Явно ще бъде трудно!
-Ало, до колко часа работите да дойда да си платя?
-Касите работят до 18.30 часа господине.
-А, там имали къде да се спре?
-Къде господине, на самата улица ли?
-Не бе, не, има ли вътре къде да си спра колелото, щото не се заключва?
-Господине, това е банка, няма как вътре да спрете!
-А добре, добре....
Ало мога ли да потуша задължението
Ало, искам да проверя дали ми е увеличен дяловия капитал?
-EuroLine Кръстева, с какво да помогна?
-Какво? Червения кръст ли, имам грешка значи...
-Добър ден искам да ви кажа че не си получавам извлеченията.
-За кой месец не сте получавали?
-Първо искам да ви кажа че вашта система е реката влачи картофите. Вие плащате на Български пощи, а те не си вършат работата .Ами теглете им една Майчина.
-Господине аз ще направя запитване към Български пощи.
-О,о,о,...вие така казахте и предния път ама не хвана декиш, Зелето втаса. Бяхте много любезна и благодаря че ме изслушахте.
-Искам да знам какво става, мушкам я, мушкам я,.....мушкам..
-Какво мушкате госпожо?!!
-Картата мушкам.
-Къде госпожо?
-В таковата я мушкам / в банкомата / :)))
-Искам да проверя колко ми дължите?!!! (Поредният веселяк)
-Купих си компютър в петък, вие ли поставяте интернет карти?
-Не, ние сме кредитни карти! :-о
Как ми вървят движенията по картата?
- Добър ден, закъсняла съм с плащането, ще имам ли лихво-точки?!!!))
- Ало, картата ми е монтирана на един лист, как да я ползвам?!!!
-Искам да си купя една вана ама не ми се разрешава? Защо така? Да си избера друга?
-Каква е стойността на ваната?
-Ценността й ли? /мнго бързо говори и не ме изслушва/ ами тя едно голямо бижу, мисля, че е ценна??????))
Ало, не съм получил разфасовката на картата!?!
- Забравила съм си ЕГН-то на картата...
Ало, тука сте се обаждали на моралния ми поръчител.........
Ало, кажете от къде да ходя да си купя такава кредиторна карта !?!?
-Кажете ми сметката, не получих плик??
- Свърши ли ми банката?
-Момент да си погледна последните 4 цифри на ЕГН-то, защото преди известно
време си го смених......
Вчера ви излъчих факс, дали е там????
-Обажда се един свободен гражданин как мога да ви попитам за едно нещо?
Ало, дали ми е нормално съзнанието на Евролина?(говори за статуса, състоянието на картата)
Ако нямам повече пари да внасям ще продължамам ли да получавам писма, че съм Ваш почитател???
-Как мога да си получа картата?
-Картата се доставя от куриер на адреса, които сте посочили за
кореспонденция.
-А развлечение как ще получавам?
-Ще ви го изпращаме всеки месец по пощата на същия адрес.
Добър ден, искам да подам молба за увеличаване на лихвата! Къде мога да го направя???
Ако ви кажа ЕГН-то можете ли да ме видите как изглеждам?
- Гласувах за вас и сега се обаждам, за да проверя дали сам одобрен?
кл: Получих Пин-а и банкомата на картата, кога ще получа пощата си? :-0
- Ало, чувате ли ме? Получих си пинко кода, ами с картата как става получаването?
Задължително ли трябва ди казвам името ако искам да кандидатствам за кредит?
-Ало, добър ден! Трябва да получа кредитна карта, ама още не съм я получил. Получих цифрите пък картата я няма!
Всеки ден по два пъти ли имам право да си греша ПИН кода?
Клиент: Аз вече не мога да си плащам телефона, защото не ми превеждат заплата. Ползвам апарата от март месец ( сега е август) и искам да отида и да го върна в магазина.Дали ще ми го приемат и ще ми върнат парите????
Имам сведения, че ако до 1 месец върнеш парите, играеш за по-голям кредит?!?
Ако Ви кажа, че съпруга ми е умрял тогава кой ще плаща!!???? Свети Петър ли!!!?
Клиент кандидатствал в магазин и неодобрен се обажда да попита за причината
Оператор: Господине, съжалявам но причина за отказа не се дава, ако желаете кандидатствайте отново
Клиента недоволства и започва да коментира фирмата, продукта и т.н.
Оператор: Господине, телефона е за информация, а не за коментар; други въпроси имате ли?
Клиент: Да-а-а, една свирка ще може ли да ми направите?..