xainov
Well-Known Member
Здравейте, пускам тази тема, за да се оплачем от банките.
Аз искам да се оплача от ПИБ. Абсолютни смотаняци. Вчера получих превод от bet365 за 1000 лв, удържани ми бяха 10 лв, днес получих още 500 лв, удържаха ми 5 лв. Обаждам им се и викам: "За какво са ми удържани пари и защо ги няма отразени по движението на сметката". Отговора беше, че най-вероятно са за картови операции и ще ме свържат с картовия им отдел. Чаках 7 минути преди да ми писне и да затворя. Вчера звънях над 7 пъти в картовия им отдел и беше като в Мтел: "Вашето обаждане е важно за нас. Моля, не затваряйте. Вие сте първият, на когото ще се обадим." Утре мисля да отида в някой централен клон и да им вдигна лудия скандал. Не съм за 5 лв и 10 лв, ама след като никъде не ги отразяват за какво са и не ми дават обяснения, ще ги поправя много бързо утре. Мисля и директно да си закрия сметката при тях. Другата тяхна простотия е, че когато получа международен превод (независимо при кой дневен сетълмент), трябва да чакам до 18.30, за да използвам парите. Преди това просто ми стоят блокирани. Виждам си ги през профила си в нета, но не и в банкомата. Заради многото им грешки, мога да ги определя като адски некоректна банка, която търси как да откаже клиентите си. Ами при мен се получи - утре отивам, вдигам им 1 лют скандал и си закривам сметката и ще ме ядът отдолу!
Аз искам да се оплача от ПИБ. Абсолютни смотаняци. Вчера получих превод от bet365 за 1000 лв, удържани ми бяха 10 лв, днес получих още 500 лв, удържаха ми 5 лв. Обаждам им се и викам: "За какво са ми удържани пари и защо ги няма отразени по движението на сметката". Отговора беше, че най-вероятно са за картови операции и ще ме свържат с картовия им отдел. Чаках 7 минути преди да ми писне и да затворя. Вчера звънях над 7 пъти в картовия им отдел и беше като в Мтел: "Вашето обаждане е важно за нас. Моля, не затваряйте. Вие сте първият, на когото ще се обадим." Утре мисля да отида в някой централен клон и да им вдигна лудия скандал. Не съм за 5 лв и 10 лв, ама след като никъде не ги отразяват за какво са и не ми дават обяснения, ще ги поправя много бързо утре. Мисля и директно да си закрия сметката при тях. Другата тяхна простотия е, че когато получа международен превод (независимо при кой дневен сетълмент), трябва да чакам до 18.30, за да използвам парите. Преди това просто ми стоят блокирани. Виждам си ги през профила си в нета, но не и в банкомата. Заради многото им грешки, мога да ги определя като адски некоректна банка, която търси как да откаже клиентите си. Ами при мен се получи - утре отивам, вдигам им 1 лют скандал и си закривам сметката и ще ме ядът отдолу!