Bokrael
Member
Здравейте, съвсем скоро ми предстои откриването на онлайн магазин и исках да попитам как седят нещата с пощенският паричен превод на Еконт към днешна дата? Ще съм много благодарен ако ми отговорите подробно на всички въпроси. Всякаква допълнителна информация би била добре дошла.
Оскъпява ли куриерската услуга?
Ако клиента иска фактура към дадена пратка може ли да му бъде изпратена електронна фактура, към която да бъде прикачена бележката от Еконт вместо касов бон?
Предполагам, че в този случай сторнирането отпада?
Как точно седят нещата ако клиента откаже част от пратката? Примерно изпратени са 3 артикула по 10лв, а клиента вземе два и върне 1?
Нужно ли е все пак във фирмата да има касов апарат, с който да се отчитат приходите пред НАП и ако не то как точно става отичтането на приходите?
Оскъпява ли куриерската услуга?
Ако клиента иска фактура към дадена пратка може ли да му бъде изпратена електронна фактура, към която да бъде прикачена бележката от Еконт вместо касов бон?
Предполагам, че в този случай сторнирането отпада?
Как точно седят нещата ако клиента откаже част от пратката? Примерно изпратени са 3 артикула по 10лв, а клиента вземе два и върне 1?
Нужно ли е все пак във фирмата да има касов апарат, с който да се отчитат приходите пред НАП и ако не то как точно става отичтането на приходите?