Дропшипингът не е толкова лесен, колкото изглежда. В България, с ограничените ресурси за реклама и сравнително малката аудитория за специфични нишови продукти като бебешки стоки, това може да се окаже доста трудна и нерентабилна стратегия, особено ако не инвестираш сериозно в маркетинг и не таргетираш точно. Също така, маржовете при дропшипинг често са малки, което означава, че всеки клик, който не води до продажба, изяжда твоя бюджет за реклама. Трябва да имаш добра стратегия за автоматизация, управление на разходите и следене на резултати.
Ако наистина искаш да направиш нещо, може би е добре да помислиш за други бизнес модели, които да ти позволят да имаш по-голям контрол върху продуктите и цените, като например да създадеш собствен бранд и да продаваш директно, вместо да разчиташ на дропшипинг.
А отговор на въпроса ти е Social media
Instagram и Facebook са супер платформи, ако продаваш бебешки продукти. Но ако се фокусираш само върху платени реклами, трябва да знаеш, че конкуренцията е жестока и не всичко ще бъде лесно. Започни с органични постове, които ангажират хората, и после помисли за реклами. Няма лошо в тях, но трябва да си наясно, че трябва да имаш ясна стратегия и да следиш конверсиите, защото иначе може да изгубиш много пари.