lowriderzzz
Well-Known Member
Здравейте!
Искам да попитам какви начини прилагате вие за справяне с некоректни клиенти и по-конкретно, такива които си поръчват нещо, но после не искат да го платят и се налага пратката да се върне.
Разбира се не се попада на такива постоянно, но от време на време се срещат...
Това, което аз правя е да се обадя по телефона за потвърждение на поръчката, което намалява шанса това да бъде фалшива поръчка, но въпреки това отново има и такива, които дори след като потвърдят пак се скатават и отказват да платят...
Другото, което мога да направя е просто да не изпращам преди предварително да са платили, но тогава ме съмнява че някои ще се съгласи да плати пръв...
Та така де, търся и други идеи. Каква е вашата политика в такива ситуации?
Поздрави!
Искам да попитам какви начини прилагате вие за справяне с некоректни клиенти и по-конкретно, такива които си поръчват нещо, но после не искат да го платят и се налага пратката да се върне.
Разбира се не се попада на такива постоянно, но от време на време се срещат...
Това, което аз правя е да се обадя по телефона за потвърждение на поръчката, което намалява шанса това да бъде фалшива поръчка, но въпреки това отново има и такива, които дори след като потвърдят пак се скатават и отказват да платят...
Другото, което мога да направя е просто да не изпращам преди предварително да са платили, но тогава ме съмнява че някои ще се съгласи да плати пръв...
Та така де, търся и други идеи. Каква е вашата политика в такива ситуации?
Поздрави!