Правилно расъждаваш, за това съм се опитал да ги изчистя тези "проблеми" от самото начало.
Когато потребител в платформата докладва некоректен клиент, той влиза в базата данни на съответният потребител. Един вид като черен списък на фирмата потребител. Т.е. ние и никой друг не го вижда този телефонен номер.
Единственият начин да се види дали някой телефон е докладван е друг потребител да го потърси в търсачката. Ако няма резултат ще излезне, че няма резултат.
В случая няма нарушение на никакви лични данни, защото няма публична информация с телефони и имена. Просто една търсачка.
От друга страна всяка фирма (потребител) на платформата по всяко едно време може да изтрие нейн докладван клиент, ако се е уверила че го е докладвала неправомерно или той се е коригирал като клиент.
Идеята не е да слагаме етикети на клиентите, а просто да имаме едно на ум за такива хора. Опита ни е показал, че има хора и хора. Ако лицето X е некоректен към 2 фирми е доста по-вероятно да постъпи некоректно и към 3-та фирма.
@Sky, да консултирал съм се и с юрист и с Комисията за личните данни и няма наличие на наришение на който и да бил закон.