Неактивни артикули или изчепано количество...?

genesis2202

New Member
Знам,че заглавието е малко объркващо.

Вълнува ме следното нещо:

Дали е по-хубаво, когато нямам произволен артикул в наличност да го отбелязвам като изчерпан, но да си седи в онлайн магазина или е по-добре да го деактивирам(тоест да не се вижда в онлайн магазина и връзката към него да е неактивна) и така да не заблуждавам клиентите?

Интересувам се от въпроса от гледна точка на оптимизацията, понеже често ми се случва да нямам определен артикул в наличност и след няколко дена отново да е в наличност. Постоянното активиране/деактивиране на страниците на артикулите пречи ли на позициите или е по-добре редовно да се показват, било то като налични или изчерпани?
 
От: Неактивни артикули или изчепано количество...?

От SEO гледна точка по-добре изчерпан. Защото нека клиентите ти виждат че в момента го нямаш наличен ама чичко Гоогле като мине и види, че го няма не се знае кога ще мине да забележи, че си го заредил :)
 
От: Неактивни артикули или изчепано количество...?

Първата опция: 'изчерпан - очаквайте на... (дата)'

Като става въпрос за няколко дни може просто да сложиш по-дълъг срок на доставка.
 
От: Неактивни артикули или изчепано количество...?

И още едно въпросче... :)

Как е по правилно да формулирам заглавията, отново от СЕО гледна точка
Примерно:
1. Tissot PRC200 - стилен мъжки часовник с черна кожена каишка
или
2. Tissot PRC200 черен

Във първия случай има добра информация, но не седи добре в сайта. Текстовете се претрупват много и това разваля дизайна

Във вторият случай стои доста по-добре и сайта има стегнат вид с кратки заглавия, обаче не съм сигурен това как ще се отрази на оптимизацията. Иначе всички ключови думи, мета тагове, заглавия, етикети и други онпейдж работи са направени.
 

Горе