genesis2202
New Member
Знам,че заглавието е малко объркващо.
Вълнува ме следното нещо:
Дали е по-хубаво, когато нямам произволен артикул в наличност да го отбелязвам като изчерпан, но да си седи в онлайн магазина или е по-добре да го деактивирам(тоест да не се вижда в онлайн магазина и връзката към него да е неактивна) и така да не заблуждавам клиентите?
Интересувам се от въпроса от гледна точка на оптимизацията, понеже често ми се случва да нямам определен артикул в наличност и след няколко дена отново да е в наличност. Постоянното активиране/деактивиране на страниците на артикулите пречи ли на позициите или е по-добре редовно да се показват, било то като налични или изчерпани?
Вълнува ме следното нещо:
Дали е по-хубаво, когато нямам произволен артикул в наличност да го отбелязвам като изчерпан, но да си седи в онлайн магазина или е по-добре да го деактивирам(тоест да не се вижда в онлайн магазина и връзката към него да е неактивна) и така да не заблуждавам клиентите?
Интересувам се от въпроса от гледна точка на оптимизацията, понеже често ми се случва да нямам определен артикул в наличност и след няколко дена отново да е в наличност. Постоянното активиране/деактивиране на страниците на артикулите пречи ли на позициите или е по-добре редовно да се показват, било то като налични или изчерпани?