Здравейте, регистрирах се тук понеже има доста компетентни хора и имам нужда от съвет. Тези дни направих покупка от онлайн магазин. По-точно директно от фейсбук страницата им, но отделно си имат и сайт. Продукта дойде, взех го но после открих че много от нещата описани в сайта всъщност не са верни, говоря за функции и характеристики. 2 дни след покупката се свързах със сайта и исках да го върна, но ми отказаха. Сега и не ми вдигат телефона. Ясно е, че аз съм си виновен, не проучих добре сайта, а сделката изглеждаше изгодна. Не съм някакъв отмъстителен типаж, но се чувствам малко прецакан. Парите си ги прежалих и без това не са много. Но ми се иска, ако може по някакъв начин да се въздейства на този търговец. Имам само товарителница от Еконт, там се вижда че пратката е изпратена от ФЛ, парите се вземат в брой директно в офис на куриер, няма споразумение за банков път и пощенски паричен превод. На сайта няма фирма, само телефон и мейл, де да бях видял по-рано...Та мисълта ми е може ли нещо да се направи или да не се занимавам? Ако да, към кого трябва да се обърна? Четох за КЗП, но след като няма фирма не знам дали изобщо случая е за тях?