От: Некоректно отношение от prodavalnik.com
Интервю с Жанет Баирева, изпълнителен директор Prodavalnik.com ( леко скалъпено от модератроите за да не ги тормоят повече потребителите )
Има ли нови насоки за публикуване на обяви в Продавалник?
Фокусът на Продавалник винаги е бил и ще бъде върху качественото съдържание, това е основата на сайта и ние не спираме да се грижим този тип съдържание да остане водещото при нас. Продавалник се развива и понякога се налагa и ние да развиваме правилата, за да могат адекватно да отразяват новата действителност.
Какво значи качествено съдържание?
В категории като Мода – лични вещи, конкретни обяви за един конкретен продукт, артикули, които са налични. Ние не налагаме правилата – това са критериите на потребителите, които търсят да закупят изгодни продукти в Продавалник. Нашата работа е да им помогнем да ги открият.
Какво продиктува нуждата от нов подход към съдържанието в сайта?
Сайтът расте с много бързи темпове, в момента имаме над 900 000 активни потребители и повече от 1.5 млн. обяви. Категория Мода е една от най-бързоразвиващите се категории и там виждаме голям ръст на обяви тип “каталог” – презентиране на целия асортимент (с размери и цветове) от нова стока на даден потребител или обяви за промоции без конкретни продукти. Забелязваме, че потребителите не харесват да разглеждат страници с еднакви/подобни обяви, което е нормално. Също така не искаме да затрудним откриването на обяви от частни лица, което е сърцето и душата на Продавалник.
Защо не направите допълнителни опции за добавяне на размери и цветове, подобно на ebay.com?
Продавалник е сайт за безплатни обяви и нашият модел е коренно различен от този на сайтове като ebay. Добавяне на продуктов каталог, опции за размери и цветове, контролиране на сделките между потребителите – това са инструменти, характерни за модели, които са построени на сделки между бизнес и частно лице. Продавалник никога няма да може да отговаря едновременно на изискванията на двата типа потребители и ние сме избрали да служим на масовия потребител в България – продавач на лични вещи или собственик на малък бизнес, който иска да продаде конкретна, налична стока.
За продажба на стотици артикули, в разцветки и размери има други, по-удобни модели, които могат по-добре да отговорят на нуждите на един голям онлайм магазин или каталог.
Това създава неудобство на бизнес потребителите, могат ли те да продават в Продавалник?
Разбира се, че могат. Бизнес потребителите са важни за нас, но те трябва да се съобразят със спецификата на платформата и очакванията на купувачите в сайт за обяви. Това значи подбрани налични артикули, по възможност с реални снимки, една конкретна обява за артикул (пример – “Продавам красива рокля на цветя, купена от Zara”, вместо “Продавам рокли”). Ако имат размери, могат да ги упоменат в описанието на обявата, но акцентът остава в конкретния артикул, който продават, не в целия асортимент.
Планирате ли да направите сайта платен?
Не, Продавалник е сайт за безплатни обяви! В момента предлагаме промо опции, които увеличават шанса за бърза продажба и всеки потребител може да избере дали да ги ползва или не.
Планирате ли да стартирате платформа насочена към бизнес потребителите?
Не.
Каква е мисията на Продавалник?
Да помогнем на българското семейство да живее по-добре и да създаваме усмивки