Непотърсени пратки - как да се справим с проблема?

Съгласен съм напълно с теб, с тази разлика, че човек, който системно поръчва и не си търси пратките по-добре да влезе в блек листите на повече хора от колкото само в твоя.
Причината е, че повече може да не поръча от теб за да има нужда да ти светва в червено в листа.
В твоя случай ако са нишови неща е по-специфично.
И пак подчертавам, че целта е да се елиминират такива "клиенти", които умишлено вредят на бизнеса - било поради пазаруване на емоция, недоброжелателни конкуренти, свързани лица с КК, деца, които взимат телефона на родител и правят поръчки през 5 сайта.

"Не разчитайте на Еконт и Спийди да са ваши приятели, вие не сте техните клиенти" - Техни клиенти сме в случай, че доставката е за наша сметка при изпращане или пратката се върне със задължение за заплащане на куриерските услуги.
 
Последно редактирано:

Горе