lqllqlq
Well-Known Member
Гледам тук - пълно с хора искащи да направят нещо в интернет - бизнес, нови услуги, начинания, а в същото време гледам и обстановката и условията, в които това трябва или поне би следвало да стане. Нека съм по-конкретен: Банкови плащания, електронни разплащания, скорост на обработка на подобен тип плащания или всички онези неща присъщи за 21ви век.
Всеки ден си късам нервите с тия банки, техните масово некомпетентни служители (сори, може и да има знаещи ама аз явно не случвам) и вечните им глупости. Оптимистът, т.е аз влизам в ел. банкиране, за което плащам, проверявам си наличните пари и виждам, че са достатъчни за да направя изходящ превод по проформа. Да, ама не - плащането отхвърлено. Започва се звънене, чакане и едно питане къде ли са изчезнали пари, колко са те и тн, докато се установи, че преди 24ч бай Гошо си е дръпнал пари за месечната фактура. Да, ама това не е видимо по сметката ми, а и за какво?
Реших - ще поразпитам на място, може да знаят кой е нормалният срок за отчитане на превод от този тип, щом 24ч не стигат.
Да ви кажа ли, че служителката ми зададе следните питанки:
1. Еми вие не знаете ли къде е пос-а на Гугъл? Нали сте платили там с картата?
2. Как така плащате на Гугъл?
3. Що не ги питате тях? Нали те са ви взели пари?
И в крайна сметка тя не разбра, че Гугъл пос терминал нямат, аз карта в него не съм търкал, и като всеки месец имам плащания толкова ли не знам колко са те и кога ще ми бъдат изтеглени та да си правя сметка какво ми остава по сметка. А и подобни плащания се виждали след 2-3 дни, ама най-много до 48 дни ще излязат в банкирането, та да не се притеснявам?!?!?!
В това време аз довнасям пари (нали съм оптимист) та белким си направя преводите до 14ч за да си взема стоката...Вуй тате мляко, тя кравата мъжка! Всичко наредено като превод след 10ч към друга банка, щяло да е видимо до 10 на другия ден, ама то пък петък...."еми какво толкова? В понеделник проблем ли ще ви е?" с почуда ме питаха на гишето...
Та за каква електронна търговия сме седнали да си говорим ние тук? Да се надяваме потребителите да пазаруват и плащат по всички присъщи за 21в начини, но не и с тъпия наложен платеж? Те банките са още в 19 век ние потребителите ще учим?!
Всеки ден си късам нервите с тия банки, техните масово некомпетентни служители (сори, може и да има знаещи ама аз явно не случвам) и вечните им глупости. Оптимистът, т.е аз влизам в ел. банкиране, за което плащам, проверявам си наличните пари и виждам, че са достатъчни за да направя изходящ превод по проформа. Да, ама не - плащането отхвърлено. Започва се звънене, чакане и едно питане къде ли са изчезнали пари, колко са те и тн, докато се установи, че преди 24ч бай Гошо си е дръпнал пари за месечната фактура. Да, ама това не е видимо по сметката ми, а и за какво?
Реших - ще поразпитам на място, може да знаят кой е нормалният срок за отчитане на превод от този тип, щом 24ч не стигат.
Да ви кажа ли, че служителката ми зададе следните питанки:
1. Еми вие не знаете ли къде е пос-а на Гугъл? Нали сте платили там с картата?
2. Как така плащате на Гугъл?
3. Що не ги питате тях? Нали те са ви взели пари?
И в крайна сметка тя не разбра, че Гугъл пос терминал нямат, аз карта в него не съм търкал, и като всеки месец имам плащания толкова ли не знам колко са те и кога ще ми бъдат изтеглени та да си правя сметка какво ми остава по сметка. А и подобни плащания се виждали след 2-3 дни, ама най-много до 48 дни ще излязат в банкирането, та да не се притеснявам?!?!?!
В това време аз довнасям пари (нали съм оптимист) та белким си направя преводите до 14ч за да си взема стоката...Вуй тате мляко, тя кравата мъжка! Всичко наредено като превод след 10ч към друга банка, щяло да е видимо до 10 на другия ден, ама то пък петък...."еми какво толкова? В понеделник проблем ли ще ви е?" с почуда ме питаха на гишето...
Та за каква електронна търговия сме седнали да си говорим ние тук? Да се надяваме потребителите да пазаруват и плащат по всички присъщи за 21в начини, но не и с тъпия наложен платеж? Те банките са още в 19 век ние потребителите ще учим?!