3. И другите тепърва ще започнат да дигат цени
Абсолютно на същото мнение съм. Разликата в цените вече се усеща. Клиентите започват да се оплакват заради непристигнали СМС-и, въпреки, че в системата слагам отметка на "СМС известяване". И торбичките... Изобщо - завладяха пазара и сега за мен се опитват да се правят на монополисти. Ясно е, че 20% не са тяхно решение, но в комбинация с другите неща... Хората ще почнат да се отказват. А и Спиди предлагат "пощенски паричен превод" като изплащане, така, че и това вече не им е такъв позитив. Да добавим и директната им връзка с НАП - за мен не е проблем, но за други е... Та, така - направят нещо читаво и после го о***ат.Пликчетата си ги плащаш и при Спиди, като това си важеше преди Еконт да започне да иска пари.
Другите (визирам Спиди, защото останалите едвам кретат) дори намалиха цени, т.е. при Спиди крайното увеличение с добавен 20% ДДС е средно 17-18%, докато при Еконт се получава около 22%.
Интересен факт е, че при Спиди дори и след добавянето на ДДС, крайната цена ще е по-ниска от тази на Еконт преди да бъде добавено такова. Съмнява ме тези цени да се задържат такива, просто Спиди са го приели като подходяща възможност за заемане на по-голям пазарен дял. И разбира се няма начин да не видим пренос на клиенти, просто разликата в цените при пратките с ниско тегло вече е значителна. Как ще издържат на този пренос е друг въпрос, с малки офиси с по 1 служител няма да им се получат нещата.
Не знам до колко е безплатно по вайбър. Ако ти си го пишеш на ръка по всяка вероятност е, но тук става на въпрос за юридическо лице + много по-голям брой съобщения.Спиди пращат смс-ите по вайбър, където е безплатно. Няма логика еконт да искат по 30 ст. на смс, който им коства макс 5 ст...
Каква алтернатива предлагаш ?И с този наложен платеж, няма да я бъде тая търговия! Поръчват и не вземат... Я си поръчай така от ebay, amazon...
За търговците използващи редовно офис на Еконт с подготвени, опаковани пратки със залепени товарителници, задължението на търговеца се свежда единствено до информирането на служител, че му се оставя някъде пратка.Няма развитие, Еконт искат пари, а една промяна не са направили. Отиваш до офис с подготвени пратки и висиш на опашка с разни каки които почват да мерят тениски, гащи и т.н. Същата работа и при OLX, кинти за обяви и промо, а промяна никаква. И с този наложен платеж, няма да я бъде тая търговия! Поръчват и не вземат... Я си поръчай така от ebay, amazon...
От 5 години не съм купувал обувки офлайн и всички са ми по мярка.Клиентът има право да върне пратката в 14 дневен срок по закон. Като не Ви устройства - просто не продавайте. Ясно е, че клиентите прекаляват, но обувките може и да не ти стават. Тогава какво да ги правят?
Ако беше така щеше да знаеш, че много често 43 за маратонки и 43 за официални обувки често нямат нищо общо, дори като си поръчвам обувки от американска компания се различава номерацията с повечето европейски фирми. А ако си купуваш само Адидас проблемът не е в останалитеОт 5 години не съм купувал обувки офлайн и всички са ми по мярка.