От: От: Нов бърз и евтин начин да разкешираш пари от PayPal чрез ваучери за пазаруван
Ето и моето мнението по темата.
Реших да опитам услугата и поръчах 50лв във ваучери от cashwave.bg
Ето и как изглеждаха вече в ръцете ми
Реших да отида до Кауфланд и да опитам работата с тях. Още с влизането кошмарът започна. Отидох на администрация, от където момичето ми каза, че тези ваучери смята, че не са валидни, но все пак да отида до касите да попитам. Започнах да се чувствам като някой балък дето моли за милостиня и иска без пари да си напазарува. Влязох в магазина да си пазарувам, попитах още 2 служителки, които засякох между касите, които ми казаха същото "мисля че не важат, но все пак питай на касите". Накрая се реших да ходя да питам на касите. Трябваше да изблъскам хората, че да мина напред. Когато успях да стигна до касиерката и ги показах, а тя ми каза че не важат. Попита колежките си около нея на другите каси, които потвърдиха. Казах и окей няма проблеми и се върнах да си пазарувам. Звъннах на телефон, който ми беше даден от cashwave при проблеми с ваучерите. Проведох 2-3 разговора с един мъж и една жена, които звънели на центарлата на Кауфланд в София, че да звъннат на отговорника на касите на Кауфланд Габрово да им кажат, че ваучерите важат. Най-накрая успях да си напазарувам с ваучерите, като служителите отново ме гледаха като полезно изкопаемо.
Твърде вероятно е, повече да не използвам услугата на Cashwave, тъй като ми причиниха доста голям дискомфорт и похабени нерви. Чудя се дали да се обърна към КЗП, или няма смисъл?
Здравейте. Благодаря на другите във форума, които ме изпревариха с отговори. Искам да отговоря в позитивен тон и мислене - все пак читателите тук са предприемачи и то в България - ако нямаме позитивно мислене и не си помагаме - нямаме шанс за успех и трябва да си стягаме куфарите...
Нека първо Ви се извиня за огромните неудобства и Ви моля да се обадите в офиса (телефона е на сайта) за да ни кажете как аз лично (Стойчо Влайков) да Ви изпратя 50лв компенсация тъй като сте имали много неприятно изживяване в Кауфланд. Аз съм инвестирал в този проект 3 години и 6 цифрена сума лични пари така че съм си бюджетирал и пари за компенсации на клиенти (и за проблеми които се създават от партньорите по веригата).
В крайна сметка сме Ви благодарни, че (макар и по неволя) сте обучили служителките на Кауфланд в Габрово - нещо което разбира се е задължение на управителя на магазина.
Искам все пак да предложа да разделим различните стъпки на услугата (може би ще споделите впечатленията си за всяка по отделно)
1. Поръчка през сайта и доставка на ваучерите - до колкото разбирам това е станало без проблеми и бързо?
2. Харчене на ваучерите в магазина - тук явно е имало проблем, но в крайна сметка сте успели да похарчите ваучерите (т.е. няма "ИЗМАМА" - ВАУЧЕРИТЕ НЕ СА "МЕНТЕ"/"ФАЛШИВИ", Български Пощи са издателят и имат договор с Кауфланд)
3. Обслужване от Кешуейв/БГ Пощи - както казвате ние даваме телефон за контакт в БГ Пощи в случай на такива проблеми и до колкото разбирам колегите от БГ Пощи са реагирали бързо и адекватно: цитирам "Проведох 2-3 разговора с един мъж и една жена, които звънели на центарлата на Кауфланд в София, че да звъннат на отговорника на касите на Кауфланд Габрово да им кажат, че ваучерите важат".
Ако сравним тази реакция с обслужването което предлагат Българските банки при подобни ситуации (проблем с картово плащане) - мисля че можем да се сравняваме с тях. Друго сравнение е при подобни проблеми при PayPal (например блокиране на сметка) - там пращате емайл и се надявате някой да Ви пише след 2-3 дни...
4. Обслужване в Кауфланд - КАТАСТРОФА и това наистина е най-големият проблем за нас, защото колкото и да звъним предварително в магазините и да се караме с БГ Пощи да пращат писма във веригите да им напомнят да обучават персонала - е трудно и бавно. Кауфланд, Лидл, Билла имат по над 3000 касиера всеки.
Въпреки "родилните мъки" смятам, че това което правим с БГ Пощи от няколко месеца както и продукта който направихме за БИЛЛА преди повече от година са нещо уникално не само в България. И въпреки всички трудности сме успели да убедим и спечелим доверието на Българи живеещи в над 30 държави по света (виж картата на Фейсбук профила ни) . Слава богу на Фейсбук страницата ни можете да прочете и някое друго мнение на доволни клиенти
Още веднъж съжалявам за създаденото неудобство