Нов проект: Сайт за дистанционна компютърна поддръжка

georgigeorgiev

New Member
Здравейте :)
Казвам се Георги и съм съосновател и създател на един нов проект, сайт за дистанционна компютърна поддръжка, Стой и Гледай - stoiigledai.com.
Разработвахме го близо половин година, а вече от 2 седмици е "жив" и готов да обслужва клиенти.

Каква е идеята? Да спестим на потребителя времето за носене на физическата машина до сервиз или за извикване на техник до дома, като цялото обслужване се извършва дистанционно, чрез софтуер за отдалечена поддръжка.
За момента нашата целева аудитория са крайните потребители(B2C).

Ще се радвам да чуя вашите мнения(особено тези, които имат градивна критика), както и да отговоря на въпроси, ако има такива.

Поздрави,
Георги :)
 
От: Нов проект: Сайт за дистанционна компютърна поддръжка

Аз искам да ми изчистите компютъра от прах с прахосмукачката, да ми подмените видео картата, да смените хард диска и да ми преинсталирате компа.
 
От: Нов проект: Сайт за дистанционна компютърна поддръжка

Кликнах 3-4 пъти в сайта и разбрах че вие се занимавате с точно определен софтуер. Ако аз ползвам друго не мога да ви ползвам услугите.
 
От: Нов проект: Сайт за дистанционна компютърна поддръжка

Здравейте,
Благодаря за мненията.

Относно:
"Аз искам да ми изчистите компютъра от прах с прахосмукачката, да ми подмените видео картата, да смените хард диска и да ми преинсталирате компа. "
Пропуснах да спомена, че нашата идея е да отстраняваме само софтуерни проблеми. Част от тези неща сме ги включили в "често задавани въпроси", като услуги, които ние не предлагаме(заради естеството на проблема).

Относно:
" Кликнах 3-4 пъти в сайта и разбрах че вие се занимавате с точно определен софтуер. Ако аз ползвам друго не мога да ви ползвам услугите. "

Ако визирате дистанционния софтуер, с който достъпваме вашата машина, избрахме го, защото той е надежден, бърз(дори по-бърз от teamviewer), потребителят може да поеме контрол по всяко време върху системата, а и вижда всичко пред него. Отделно лицензионно(ценови) той беше удачен за нов бизнес(т.е. лиценза е под 1000-2000лв.)
Ако визирате, че не сме включили конкретен софтуер (например Word, Safari и т.н.), може да направите запитване за него. В момента идеята ни е да включим информация повече софтуерни продукти, но сами разбирате, че това са хиляди различни теми т.е. постепенно ще попълваме с информация.
 
От: Нов проект: Сайт за дистанционна компютърна поддръжка

Нямаше да го споменавам, но оправете си сайта. Какво е това 90% от линковете да се отварят в нов таб.

Визирам че оптимизирате само Хром 'щото видиш ли бил много добър. Не е нужно да споменавате кой и какво - просто можете да инсталирате всички... или не можете?
 
От: Нов проект: Сайт за дистанционна компютърна поддръжка

аз не разбрах колко струват услугите, а няма да се регистрирам за да видя допълнителна информация като цени.
 
От: Нов проект: Сайт за дистанционна компютърна поддръжка

Ако мога да Ви отговоря:
"Нямаше да го споменавам, но оправете си сайта. Какво е това 90% от линковете да се отварят в нов таб."
Идеята ни беше, потребителят да може да се върне по-лесно ако е влязъл навътре в сайта. Очевидно сме допуснали грешка и ще намалим броя на тези отварящи се нови табове.

"Визирам че оптимизирате само Хром 'щото видиш ли бил много добър. Не е нужно да споменавате кой и какво - просто можете да инсталирате всички... или не можете?"
Тук и ние мислехме много, как да структурираме сайта. Като цяло можем да сложим един супер голям списък със софтуер, но тогава потребителите се изгубват в информацията. За самото съдържание, тук идва и SEO моментът. Желаем да създаваме и добро съдържание, което да ни класира органично, а и мислим да пишем статии тип DIY, а не само: предлагаме тази и тази услуга.
Но да, има и момент, в който изглежда, че разбираме само от "5 програми". Надяваме се с времето, когато имаме повече статии, вече да не изглежда така.

Въпрос:
"аз не разбрах колко струват услугите, а няма да се регистрирам за да видя допълнителна информация като цени."
Здравейте, не е нужно да сте регистриран. Всяка услуга струва определен брой точки, а те могат да бъдат намерени на адрес: stoiigledai.com/shop/
Очевидно не сме ги поставили на видно място, ще направим промени, чрез които да е по-забележимо.
Както споменах по-горе, трудно е да опишем всички възможни проблеми/софтуери. Затова сме сложили на доста места бутони за запитване, както и чат в сайта(там не е нужно да правите регистрация в сайта, може да оставите само мейл за обратна връзка или през работно време да се свържем на момента с вас).
Отново благодаря, наистина има неща, върху които ще работим.
 
От: Нов проект: Сайт за дистанционна компютърна поддръжка

Каква стратегия имате за популяризирането на услугата?
 
От: От: Нов проект: Сайт за дистанционна компютърна поддръжка

Каква стратегия имате за популяризирането на услугата?

Здравейте,
В краткосрочен план сме се спрели на AdWords и LinkedIn като канали за популяризиране, а в дългосрочен работим върху SEO и SMM.
 
От: Нов проект: Сайт за дистанционна компютърна поддръжка

Какъв ти е таргета - кретени или кретени с пари?
 
От: Нов проект: Сайт за дистанционна компютърна поддръжка

Системата е измислена много куцо. Трябва да си купя някакви точки, а не знам колко точно точки струват услугите, които искат да си купя? За да заявя услуга, трябва да се регистрирам.

Един съвет от мен - колкото по-сложно за поръчване, толкова по-малко поръчки. Направете го ясно и разбираемо. Влизаш, цъкаш и поръчваш с три клика на мишката.
 
От: Нов проект: Сайт за дистанционна компютърна поддръжка

Здравейте :)
Благодарим за критиката. Наистина имаме още много неща за оправяне. От това, което ни писахте(тук във форума и на лични), решихме да премахнем точките. Сметнахме, че ще са удачни, за да можем по-лесно да даваме бонуси/промоции, но очевидно не е така.
Преди да преминем към нова структура за заплащане сме пред дилемата, дали да е:

1) Купуваш ваучер(да речем 10лв) и ти се зарежда в акаунта, всяка услуга ти е с определена левова стойност. След закупуване ти се приспада от виртуалната сметка в сайта.
2) На сесии. Дадена услуга ще бъде определен период от време(сесия). Потребителя се свързва с нас/пише ни. Описва проблема и му предлагаме, колко сесии ще бъде.
3) Месечен абонамент. Плащаш си за седмица/месец/ден и имаш поддръжка.
Ако може да дадете мнение, кое ви се струва най-удачно.

И отново благодаря на всички. Стараем се от всяка ваша забележка да извлечем максимума.
 
От: Нов проект: Сайт за дистанционна компютърна поддръжка

Ще се въздържа да давам предложения по сайта и по начина на работа, защото смятам, че това сами трябва да си го "напипате"
Ще си позволя обаче да споделя малко опит.

От над 15 години имаме сервиз за компютри, и от няколко години предлагаме и услугата "Дистанционна поддръжка"!
Интерес има, но основно защото изграждаме множество фискални системи, и поддържаме търговски софтуер. При фискалните системи е немислимо да се свали един работен компютър от обекта и да се носи на място в сервиз. Освен ако проблемът не е хардуерен разбира се. Затова услугата за дистанционна поддръжка върви.
Трябва да кажа, че с такива клиенти (фискални системи), винаги имаме личен контакт!

Забелязал съм обаче, че при случайни хора (разбирай такива с които нямаме личен контакт), е доста трудно да го накараш да ти даде достъп до машината му. Има и потребители, които бъкел не разбират... Ама как да ти даде достъп, ама как ще му ровиш в компютъра, и тем подобни други въпроси, които ти губят ценното време, а има и такива, които ти изпиляват и нервите.

Такива потребители най-често са и неплатежоспособни! Голяма част от тях са деца, или такива, които не са навършили 18 години. Рядко имат кредитни/дебитни карти! Е, могат да помолят родителите си, разбира се.

Определено трябва да съумеете да спечелите доверието на "случайните" хора, които са попаднали на сайта ви.

Пожелавам ви успех.
Поздрави.
 
Последно редактирано:
От: Нов проект: Сайт за дистанционна компютърна поддръжка

Погледнах страницата, представяща екипа, стоящ зад фирмата ви и се оказа, че от персонал 5 човека, четирима са мениджъри, а само един е обикновен служител. :)
Приложението за remote management, което ползвате няма версия за Мак (за разлика от Team Viewer например), с което директно губите клиенти като мен. Но при положение, че услугите ви са предимно свързани с Windows като платформа (оптимизиране на OS, чистене на вируси и инсталиране на приложения), явно Мак потребителите не са ви в таргет групата по принцип. :)
Успех и по-скорошно доошлайфане на сайта желая. Към момента с тези изкачащи нови прозорци наистина е лудница. Опитайте да го разгледате ползвайки смартфон/таблет, или с браузър с вече отворени няколко таба.
Наистина няма яснота кое колко струва, а се иска първо регистрация, което би отблъснало огромна част от потенциалните ви клиенти.
 

Горе