От прочетено за линк спам ъпдейта, оставам с впечатлението, че тъй наречените 'спам'/'платени' линкове ще се неутрализират, демек няма да има наказание за целият домейн. Как точно ще разберат, че някой линк е платен. Е, това вече е друг въпрос. За съжаление, никога нямам доверие на Google за каквото и да е.
Освен линк спам ъпдейта, E.A.T вече става E.E.A.T.
Интересна ми е връзката между опит и експертиза. Не са ли взаимоизключващи се, т.е. как ще си експерт без опит?
Много от конкурентите ми (вкл. и аз) използваме псевдоними. Някои дори нямат нормален About page, какво да говорим за Schema, социални профили, акредитации и т.н. Сигурен съм, че повечето използват десетки фрийланс писатели, а реално съдържанието се публикува от един профил. Какъв точно е проблемът ако съдържанието е полезно, оригинално и отговаря на въпросите на читателя?
Явно Google има огромен проблем с AI съдържанието и сега се опитва да плаши и останалите хора, които максимално се стремят да се придържат към безбройните им указания.
Според мен Google се подготвя за сериозни промени и бъдещето за нас - SEO-та, блогъри, т.н. не изглежда много светло.
Иначе, аз виждам леко покачване на импресии и кликове от началото на Декември. Не мога да кажа, че е непременно заради ъпдейта. Serprobot показва горе долу същите позиции в SERP-a за главните ключови. Английски сайт в конкурентна ниша.