Правиш си онлайн магазин, създаваш си в него company blog и newsletter pop up, качваш продуктите ти в сайта и започваш да пишеш статии тясно, но не директно свързани с продукта ти.
"10 Съвета за Перфектно Филетиране на Риба", "5 Тайни Техники за Бързо и Лесно Разяне на Плодове" и т.н. Топ "X " статии, създаваш 5-6 1200 x 627 пиксела картинки( банера за всяка) за всяка, публикуваш статиите в къмпъни блога ти и започваш да ги буустваш през Facebook страницата ти. Във Фейсбук страницата ти слагаш Pinned Post какво и що продавша, в къмпъни блога ти линкваш към ножовете ти в края на статиите, или слагаш продуктите да се виждаш от страни на къмпъни блога ти, докато хората четат статиите, можеш да сложиш поп-ъп с limited time offer, етц. етц. събираш мейлите на посещаващите къмпъни блога и им правиш и-мейл ремаркетинг за ножовете.
Ретаргетваш който те е посетил веднъж с още статии, докато хората свикнат с бранда ти.
Ако правилно си построиш нещата би трябва да правиш по 200 - 500 клика за всяко изхарчено евро за колд трафик. Наложи се лека-полека като авторитет в нишата ти и качвай кънтент, който лека-полека да превърне къмпъни блога ти в онлайн списание, което твоята таргет аудитория да посещава всеки ден с кеф.
Остави ги тези постове във Фесйбук страниците на Иван и Драган. Фейссбук като им писне от твоя спам по такива места просто ще ти блокират сайта в системата им и дотам.
Сериозен бизнес с безплатен трафик не се прави. Продажби да, бизнес - не.
Ако не можеш сама да се справиш с горните неща си наеми някой колега да ти помага. Не мен, защото аз взимам прекалено скъпо и специално този метод е прекалено времеемък за изпълнение сравнен с другите възможни методи, така че ти трябва някой достатъчно запознат с материята, който не чарджва премиум цени с ноу-хауто си.
Най-добре е да си пишеш статиите сама, или да наемеш копирайтър отделно от човека, който ще ти поддържа кампаниите, защото ще ти е по-ефективно откъм цена къмто резултатност.
И се представяй винаги, винаги като топ авторитета по всякакви въпроси свързани с ножове. Дори да не си, се престори. В един момент кой знае, може пък и да станеш, но дори да не си - имиджа ти трябва да е безкомпромисен, за да имат хората причина да се доверят на твоето мнение що се отнася до нишата ти и нещата свързани с нея.
Поздрави!
ЕДИТ: Друг спин на този метод е да правиш видеа вместо статии. Качваш първите 10-15 секунди от всяко видео като Фейсбук реклама и след това слагаш Call to Action бутон, който да води към пълното видео на сайта ти. Залагаш на информативен видео кънтент и мачкаш конкуренцията. No two ways about it.