Благодаря за отговорите. Ще си наглася 1-2 ЛП-а пък да видим какво ще се случи.
Ами един друг въпрос тогава - Оптимизация на лендинг пейдж, но не за PPC реклама, ами за търсачките?
На адуърдс университета Гугълци казаха, че времето, което трябва на юзъра да прецени дали да посети други страници, е 8 секунди и че само 50% от юзърите го правят т.е. посещават и други страници освен лендинг пейджа. С други думи, ако рекламата ти ти не сочи към точно определен, продукт, например, трудно ще накараш юзъра сам да го "намери" и това ще е загубен клик. Дори куолити скора на лендинг пейджа да е по-нисък (което не е много ясно дали е така), по-високата цена ще е оправдана.Метода се нарича директ линкинг.
Тоест искаш да пратиш посетителя директно към офертата.
Това в момента много трудно работи, да не кажа на гугъл хич не става. Можеш само на Йаху засега.
Те за това става въпрос.Докато предимството на ландинг страница е че при правилно оптимизиране можеш значително да увеличиш конверсиите.