Ivajlo Angelov
New Member
Здравейте,
Едно от важните неща, които привличат клиенти като магнити е лъскателството.
1. Бъдете внимателни с лъскателството, защото ако им досаждате, те няма да купуват от вас
2. Пращайте поздрави за техните именни или рождени дни-това ги радва доста
3. Не използвайте никога, ама никога реплики като: "Само за Вас", "Само сега" и подобни, защото това е дразнещо
4. Не им пускайте писма по ел. поща повече от 1 път седмично-ще ви игнорират
Другото важно нещо е контактът
1. Говорете им задължително в официална реч и възможно най-малко префърцунено
2. Пишете им на кирилица и без правописни грешки
3. Работете с възможно най-малко шаблони-клиентите се радват, когато виждат, че съобщението е написано само за тях и създава повече усещане в тях, че обръщате голямо внимание на проблемите им.
4. Никога не спорете с клиент! Колкото и дразнещи да са някои от тях....
Трето важно нещо е ясният начин за доставка и сигурното плащане
1. Ако очаквате някой да ви плати 300 лв чрез PayPal, например и да не са сигерни, че ще получат това, което сте им поръчали-никой няма да купи от вас
2. За покупки под 100 лв, разрешете плащането с наложен платеж
3. Пращайте имейл на клиентите си винаги, когато напраят поръчка. Нека там се съдържа подробна информация за всичко, около доставката. Сложете си логото, името и лични данни на писмото, за да не изглеждате като измамници.
4. Направете си FAQ секция
Четвъртото важно нещо е планирането на промоциите
1. Планирайте няколко промоции с дължина не повече от 2 дни
2. НЕ досаждайте на клиентите с вашите промоции-пуснете до 1 бюлетин за промоция, а не 1 преди промоцията, 1 по време на промоцията и 3-ти след края на промоцията.
Пето: Дизайн на сайта
1. Изберете привлекателен и тематичен дизайн, защото иначе рискувате много малко хора да купят от вас
2. Внимателно подберете къде да сложите рекламите, защото ако те пречат на клиентите ви-то те ще отидат при конкуренцията.
Шесто: Реклами
Вниавайте на кои сайтове слагате реклами: Ако сте сайт за мебели и сложите реклама към сайт за килими, то клиента може да реши, че като сложи мек и удобен килим няма да има нужда от табуретка.
Седмо: Ваучери
Успешно се продават ваучерите-за тези, които още не се сещат:
Давам ви пари, вие ми давате ваучер, който подарявам на близък, за да го използва за протукти от сайта ви.
Успешна е и системата на ТопШоп-давам 50 лв и пазарувам с няколко процента отстъпка цяла година....напревет и това, може да потръгне
Разбира се това са универсални съвети, които ми се налага да давам най-често, винаги има и някъкав съвет, който е персонализиран и който действа само при определен тип сайтове, затова ми пишете ако искате по-достоверна информация.
Едно от важните неща, които привличат клиенти като магнити е лъскателството.
1. Бъдете внимателни с лъскателството, защото ако им досаждате, те няма да купуват от вас
2. Пращайте поздрави за техните именни или рождени дни-това ги радва доста
3. Не използвайте никога, ама никога реплики като: "Само за Вас", "Само сега" и подобни, защото това е дразнещо
4. Не им пускайте писма по ел. поща повече от 1 път седмично-ще ви игнорират
Другото важно нещо е контактът
1. Говорете им задължително в официална реч и възможно най-малко префърцунено
2. Пишете им на кирилица и без правописни грешки
3. Работете с възможно най-малко шаблони-клиентите се радват, когато виждат, че съобщението е написано само за тях и създава повече усещане в тях, че обръщате голямо внимание на проблемите им.
4. Никога не спорете с клиент! Колкото и дразнещи да са някои от тях....
Трето важно нещо е ясният начин за доставка и сигурното плащане
1. Ако очаквате някой да ви плати 300 лв чрез PayPal, например и да не са сигерни, че ще получат това, което сте им поръчали-никой няма да купи от вас
2. За покупки под 100 лв, разрешете плащането с наложен платеж
3. Пращайте имейл на клиентите си винаги, когато напраят поръчка. Нека там се съдържа подробна информация за всичко, около доставката. Сложете си логото, името и лични данни на писмото, за да не изглеждате като измамници.
4. Направете си FAQ секция
Четвъртото важно нещо е планирането на промоциите
1. Планирайте няколко промоции с дължина не повече от 2 дни
2. НЕ досаждайте на клиентите с вашите промоции-пуснете до 1 бюлетин за промоция, а не 1 преди промоцията, 1 по време на промоцията и 3-ти след края на промоцията.
Пето: Дизайн на сайта
1. Изберете привлекателен и тематичен дизайн, защото иначе рискувате много малко хора да купят от вас
2. Внимателно подберете къде да сложите рекламите, защото ако те пречат на клиентите ви-то те ще отидат при конкуренцията.
Шесто: Реклами
Вниавайте на кои сайтове слагате реклами: Ако сте сайт за мебели и сложите реклама към сайт за килими, то клиента може да реши, че като сложи мек и удобен килим няма да има нужда от табуретка.
Седмо: Ваучери
Успешно се продават ваучерите-за тези, които още не се сещат:
Давам ви пари, вие ми давате ваучер, който подарявам на близък, за да го използва за протукти от сайта ви.
Успешна е и системата на ТопШоп-давам 50 лв и пазарувам с няколко процента отстъпка цяла година....напревет и това, може да потръгне
Разбира се това са универсални съвети, които ми се налага да давам най-често, винаги има и някъкав съвет, който е персонализиран и който действа само при определен тип сайтове, затова ми пишете ако искате по-достоверна информация.
Последно редактирано: