Здравейте имаме фирма - Х, имаме онлайн магазин на тази фирма х.bg , онлайн магазина не е регистриран в НАП. Работим само с ППП и получаваме парите само по банков път от Еконт.
Длъжни ли сме да пазим базата данни с поръчките на клиентите 5 години?
Трябва ли отказаните поръчки да се маркират като такива ?
Магазина ни е на платформа с отворен код - опенкарт и е направено така, вие влизате и поръчвате нещо за 10 лева , но изчислява обща сума 15.12ст до офис на еконт. Но ние получаваме 10 лева по банков път, но в сайта пише че сме продали неща за 15.12, това проблем ли е? А какво става с поръчките който са дошли по телефона или от facebook, viber, messenger и не сме ги прекарали през базата данни на сайта?
Но все пак най-важното ми е след като сме с ППП трябва ли да съхранявам тази база данни - 5год?
Благодаря!
Длъжни ли сме да пазим базата данни с поръчките на клиентите 5 години?
Трябва ли отказаните поръчки да се маркират като такива ?
Магазина ни е на платформа с отворен код - опенкарт и е направено така, вие влизате и поръчвате нещо за 10 лева , но изчислява обща сума 15.12ст до офис на еконт. Но ние получаваме 10 лева по банков път, но в сайта пише че сме продали неща за 15.12, това проблем ли е? А какво става с поръчките който са дошли по телефона или от facebook, viber, messenger и не сме ги прекарали през базата данни на сайта?
Но все пак най-важното ми е след като сме с ППП трябва ли да съхранявам тази база данни - 5год?
Благодаря!