Blinky
Owner
Доброто копие уравновесява конверсията!!!
Това е може би най-трудната част свързана с продажбите и когато SEO-то говори за себе си. Хората знаят, че им трябва хубава позиция в Google, и знаят, че има нужда да се изгради онлайн присъсътвие, и разбира се, всички те знаят, че им трябва трафик за сайта им.
Но сайт копието? Всеки път щом някяква тема излезе, повечето клиенти гордо се хвалят, че вече са сложили информацията на сайтовете си и че тя работи.
Е, не е така. Оптимизацията на съдържанието е умение, което малко хора могат. Думите продават, картинките - не. Трябва да накарате посетителя да поеме действие! И така, в този дух, има лист с неща които се правят и такива които се избягват:
Неща, които се правят :
* Използвай главната ключова фраза, която таргетираш на всяка страница, освен на главната страница.
* Използвай ключовата фраза в хиперлинк.
* Създай заглавието на страница, така че да е заинтригуваща и хващаща око. Помни - думите продават, графиките - не.
* Ограничи ключовите думи до 2 ил 3 (препоръчителното е до 5) за страница. Или ще бедете обвихнени в спам.
* Създай допълнителенхо съдържание като FAQ-страница, "как да" страница, кратък речник на идустрията и сходни статии за продукта.
* Използвай мета таг описание. Google отдава внимание на това, когато не ви намира в DMOZ.
* Винаги дръжте око върху конкурентите и как са класирани за същите думи.
* Фокусирайте се върху страниците, които имат най-добра конверсия.
* Мислете като репортер, питайте се въпросите - Кой, Какво, Кога, Къде, Защо.
* Покажете местоположението си. Проучвания показват, че хората търсят локални продавачи, дори и да са онлайн.
Неща за избягване :
* Внедряване на ключови думи в авторският материал.
* Забравяне - какво публиката търси.
* Оставане на заглавието празно ( "Untitled" ).
* Използването на прекалено много фрафики.щ
* Чакане копиете да е за очаквани сезонхи продажби. Трябва ви 6-месечен период, когато оптимизирате, за да дадете на търсачката време.
Оптимизацията на Съдържанието е продулжителен процес на наблюдение и подобряване. Като се придържате към писаното тук, ще остановите драматичен резултат в продажбите ви.
------------------------------------------------------------------------------------------
Виж : Указания За Уеб Копие - Web Copy !!!
-----------------------------------------------------------------
Това е може би най-трудната част свързана с продажбите и когато SEO-то говори за себе си. Хората знаят, че им трябва хубава позиция в Google, и знаят, че има нужда да се изгради онлайн присъсътвие, и разбира се, всички те знаят, че им трябва трафик за сайта им.
Но сайт копието? Всеки път щом някяква тема излезе, повечето клиенти гордо се хвалят, че вече са сложили информацията на сайтовете си и че тя работи.
Е, не е така. Оптимизацията на съдържанието е умение, което малко хора могат. Думите продават, картинките - не. Трябва да накарате посетителя да поеме действие! И така, в този дух, има лист с неща които се правят и такива които се избягват:
Неща, които се правят :
* Използвай главната ключова фраза, която таргетираш на всяка страница, освен на главната страница.
* Използвай ключовата фраза в хиперлинк.
* Създай заглавието на страница, така че да е заинтригуваща и хващаща око. Помни - думите продават, графиките - не.
* Ограничи ключовите думи до 2 ил 3 (препоръчителното е до 5) за страница. Или ще бедете обвихнени в спам.
* Създай допълнителенхо съдържание като FAQ-страница, "как да" страница, кратък речник на идустрията и сходни статии за продукта.
* Използвай мета таг описание. Google отдава внимание на това, когато не ви намира в DMOZ.
* Винаги дръжте око върху конкурентите и как са класирани за същите думи.
* Фокусирайте се върху страниците, които имат най-добра конверсия.
* Мислете като репортер, питайте се въпросите - Кой, Какво, Кога, Къде, Защо.
* Покажете местоположението си. Проучвания показват, че хората търсят локални продавачи, дори и да са онлайн.
Неща за избягване :
* Внедряване на ключови думи в авторският материал.
* Забравяне - какво публиката търси.
* Оставане на заглавието празно ( "Untitled" ).
* Използването на прекалено много фрафики.щ
* Чакане копиете да е за очаквани сезонхи продажби. Трябва ви 6-месечен период, когато оптимизирате, за да дадете на търсачката време.
Оптимизацията на Съдържанието е продулжителен процес на наблюдение и подобряване. Като се придържате към писаното тук, ще остановите драматичен резултат в продажбите ви.
------------------------------------------------------------------------------------------
Виж : Указания За Уеб Копие - Web Copy !!!
-----------------------------------------------------------------
Последно редактирано от модератор: