Оптимизация за Търсачки 2018 г. SEO-то в Днешно Време

Съдържание и пак съдържание, аз скоро започнах един проект За Нея . Следвам 3 прости правила:

1. Съдържание
2. Само релевантни линкове
3. Скорост на зареждане.
Малее, дано не влизат малки момиченца до 18 годишна възраст да четат за грубия секс, че лошо.......
 
Уникално съдържание, оптимизирани заглавия, подзаглавия и Url, малко но качествени линкове от външни сайтове с висок авторитет и релевантност за нишата. Не мисля, че формулата се е променила чак толкова много, специално ако говорим за White Hat оптимизация. Неща като респонсивнес и скорост трябва да са задължителни и даже няма нужда да се коментират.
 
Уникалното и полезно съдържание в сайта е винаги добро за SEO, но по мои наблюдения, освен качествен контент, взимат превес quality links и социалните сигнали. Много хора смятат, че постовете в социалните мрежи не са окей, защото са nofollow, но това не е вярно, тъй като търсачките и в частност Google ги индексира добре и спомага за ранкинга. Това поне са моите наблюдения от опита ми, който имам до този момент със сео оптимизацията.

Разбира се, че фактори като скорост на зареждане и добра визия за мобилните устройства са сред приоритетите при оптимизация на сайтове за Google и други платформи. Има и някои трикове при създаването на съдържание, които са дъвкани много по разни конференции и семинари, така че няма да ги повтарям, а ще оставя на потребителите сами да си ги намерят.
 
Уникалното и полезно съдържание в сайта е винаги добро за SEO, но по мои наблюдения, освен качествен контент, взимат превес quality links и социалните сигнали. Много хора смятат, че постовете в социалните мрежи не са окей, защото са nofollow, но това не е вярно, тъй като търсачките и в частност Google ги индексира добре и спомага за ранкинга. Това поне са моите наблюдения от опита ми, който имам до този момент със сео оптимизацията.

Разбира се, че фактори като скорост на зареждане и добра визия за мобилните устройства са сред приоритетите при оптимизация на сайтове за Google и други платформи. Има и някои трикове при създаването на съдържание, които са дъвкани много по разни конференции и семинари, така че няма да ги повтарям, а ще оставя на потребителите сами да си ги намерят.
Всъщност Гугъл не е сигурно колко изобщо crawl-ва социалните мрежи, защото със сигурност не индексира съдържанието на групите например..
 
Мобилната четимост на текстовете е много важен фактор! Също така и Schema обогатените снипети
 
Мобилната четимост на текстовете е много важен фактор! Също така и Schema обогатените снипети
Мобилната ВЕРСИЯ на сайта е важна, текста си е ....текст... Може да се вижда с големи букви на мобилната ти версия, но ако сайта ти зарежда 5 минути, няма никаква полза.... Не казвам конкретно за твоя сайт, твоя е добре оптимизиран по скорост до колкото виждам.
Второ като заговори за schema, а твоите къде са ?! Виждам opengraph data, но не и schema на нито един от сайтовете ти ;)
 
Мобилната верси е изключително важна при положение че 90 % от хората са се зомбирали пред телефоните!
 
Последно редактирано от модератор:
Аз отдавна ползвам и предпочитам гласово търсене и съм сигурен, че не съм единствен.
Предимства колкото щеш.
 
Ако всички линкове към дадена страница (която се бута в серпа по ключовите си думи) са анкори на кейвордите, то това би ли застрашило оптимизацията на сайта? Става на въпрос за българския серп и ниша с ниска до средна конкуренция.
 
@waldes

да не е препоръчително всички линкове да са с екзакт мач кийуърди... препоръчително е да преобладават тези с url адрес http://saita.com.

В линковия профил трябва да има различни линкове с url-а на сайта, с бранда, ключовата дума + бранда, ключовата дума + сайта, екзакт мач ключовата дума и т.н.
 
Много езичен единичен сайт - Лошо СЕО
Конфигурацията, трябва да е отделен сайт за отделен език настроен по локация и линкнати за основният домейн. - Добро СЕО
Т.е. един сайт за български език, един сайт за английски език, един сайт за руски език.
Публикуваш статия в единия, после втория, после третия.
Правиш промяна за една запетайка в единия, после в другия и т.н.

Звучи ми като мокрия сън за всеки програмист.
 
Много езичен единичен сайт - Лошо СЕО
Конфигурацията, трябва да е отделен сайт за отделен език настроен по локация и линкнати за основният домейн. - Добро СЕО
Как ти хрумна пък това? Истината е, че ако имаш наложен вече сайт на Английски примерно, и го преведеш на някой език е много вероятно да се приземиш директно в топ 10 на локалната версия без да правиш нищо друго.
 
Как ти хрумна пък това? Истината е, че ако имаш наложен вече сайт на Английски примерно, и го преведеш на някой език е много вероятно да се приземиш директно в топ 10 на локалната версия без да правиш нищо друго.

Не схванах идеята ти за популяризиране, какво общо има с оптимизиране?
 
Не съм писал много отдавна но ми се струва че пропускате най важното, ако целта ви е първо място по клчовата дума.

Оптимизацията става с Пари и то с много пари и то редовно

От Г. са измислили всичко ти само трябва да наливаш колкото сили имаш.

Органичните резултати отдавна не са това което бяха едно време с първо място когато платените бяха от страни се ловеха 20-30% от импресиите

Сега първото място е извън видимата част на екрана - то са реклами то са картинки то е карта то са други щуротии и хората въобще не могат да стигнат до теб.

Така че от мен го запомнете ако искате добро количество що годе качествен трафик пари си трябват безплатно вече дават само огризки.
 

Горе